Blogul este gata!


Am reusit sa instalez toate pluginurile wordpress pe care le am dorit, Clyde a reusit sa-mi modifice usor blogul dupa placul meu , iar Emy mi-a facut cateva bannere „personale”( Mihai pe Hi5 si Mihai pe Youtube).

Am scris deja cateva articole ( aprox 11😀 ) si am publicat cateva ( aprox 5) + am realizat 3 pagini😀 .

Pana acum totul decurge cum imi place, adica

  • “Nice and easy.” ;)
  • “Slow and good.” :-P

Astept comentariile voastre cu mult drag! :> 😉

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 20/04/2009, in Anunt, Idei, Viata mea and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. vreau si eu banner:D
    sunt geloasa>:P

  2. Mai bine bagi tu diacritice. Si scoti toate mailurile alea are vin in urma unui comentariu postat la tine pe blog. 3 mailuri pt. un comentariu lasat… e prea mult. Nu zic ca seamana al dracu’ de mult a spam, desi tu o sa zici ca nu e. Bine, nu e. Dar nici „profi”.Ti-am spus toate astea nu ca sa te cert ci pt ca apreciez munca ta. Succes!

  3. nu-mi merg diacriticele

  4. Dar mailurile alea merg al dracu’ de bine

  5. le-am scos stimabile!! si uite tu dai comm eu aprob si dau reply si asa sti ca ai primti reply si comentariul tau este aprobat so… sti ceva.. dar le am scos ca vad ca .. mdah

Lasa un comentariu

