A treia zi in Parang – Impresii (10 august 2008)


3day: mic dejun copios , dupa care la drum, destinatia… partea stanga a Parangului Mic in cautare dupa afine…(partea dreapta a fost curatata!) , am intalnit o familie de unguri si alta de moldoveni ,toti dupa afine!!!! Ce’s cu afinele astea…? M-am culcat iar pe iarba🙂 ,ca-i mai sanatos asa decat sa-mi zapacesc capul cu afine! Ne am intors la cabana dupa 3 ore , si am servit pranzul care consta in mustar si mici😀, delicios😛. Mi sa oferit un pahar de tuica si un golden brau, dar de data asta am refuzat! Mai bine am baut un ceai . Dupa ora 17.00 , am decis sa mergem spre Groapa Seaca , asa ca ne am echipat si am mers… o ora dupa care ne am intors pentru ca acelasi partener care nu a mai dorit sa mearga pana la capat la Varful Cârja , nu a vrut nici acum sa mearga pana la capat… Am jucat 66 la nebunie pana la 20.30 fara nici un deranj cand televizorul pocneste si ne-am speriat… Se pare ca ecranul a decedat subit😐 , offfff si era pus pe tvr1 urma sa ruleze” Comoara din spatele cartilor„. Asta este… ! Ne am culcat la 9 , de plictiseala … A fost o zi banala in care plictiseala si-a facut rostul pe deplin!

Nu prea am facut poze , iar cele pe care le am facut sunt realizate cu ajutorul a 3 dispozitive: un sony ericsson w200i , un sony ericsson k200i si un aparat de fotografiat vechi cu film si blitz prim urmare claritatea este jalnica asa ca imi cer scuze.

p.s.: Articol reluat de pe Blogu’ de Râs.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 21/04/2009, in Ganduri, poze, vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. afinele sunt foarte bune..da’ sa vezi afinata:))

Lasa un comentariu

