Prima intalnire


Prima intalnire

Eu pe tine te iubesc;
Eu pe tine te doresc.
Iti multumesc ca in sfarsit ai vrut sa ma vezi!
Iti multumesc ca in sfarsit ai vrut sa ne intalnim!
Scuze daca nu ti-am placut
Scuze daca am tacut prea mult…

Dar m-ai vazut
Si poate mai placut mult
Sau poate nu vroiai sa ma vezi
Sau poate nu vroiai sa ne intalnim
Dar, ai zis ca ma vrei
Dar, ai zis ca ma doresti
Sa ne vedem
Sa ne intalnim

Eu oricum iti voi respecta dorinta
Eu oricum iti voi iubi inima…
Eu foarte mult iti voi iubi ochisori albastri ca mare si limpezi ca apa curata
Eu foarte mult iti voi iubi glasul tau cald si manutele tale frumoase
Eu… eu oricum te voi iubi fiind ca esti curata
Eu… eu oricum te voi iubi fiind ca esti cea mai frumoasa dintre frumoase…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 23/04/2009, in Ganduri, Idei, Poezii, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Aia cu eu pe tine te iubesc / doresc o mai auzisem deja :))

    Sugestie: poti sa faci url-urile sa arate un pic diferit de asa:
    http://cazutdepeluna.funline.eu/?p=2831

    pot sa arate cu varianta lunga
    http://cazutdepeluna.funline.eu/prima-intalnire.htm (cred, nu stiu sigur, poate pe funline nu se poate)

    Vezi in setari🙂

  2. da am citit si eu despre sugestia ta, dar ce rost ar avea?🙂

  3. Inca una si ma duc :))
    Mi se incarca foarte greu paginile, cred ca e de la widgets. Orice pagina deschid, abia merge.😦

    Flash-ul ne omoara.🙂

  4. te referi la blogul meu sau in general?:D

Lasa un comentariu

