Tu ce fel de prieten esti?


Tu ce fel de prieten esti?:-/  Un prieten oarecare sau un prieten adevarat?🙂

Cum le dovedesti prietenilor tai ca esti un prieten adevarat?😕 Dar cum nu le dovedesti acest lucru?

Slide facut de Little Smile .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 23/04/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 comentarii.

  1. super dragut slide`ul:) sincer nu mai stiu ce fel de prietena sunt..sau care incerc sa fiu..prietenii adevarati sunt cei care dupa 10 ani, inca sunt acolo unde trebuie, care iti ofera ajutorul neconditionat..cei „noi” sunt mai nepasatori si cauta doar sa profite pt binele lor..
    mereu am sarit in ajutor ..dar cand am avut nevoie nu a fost nimeni..
    am primit o palma..am intors si celalalt obraz..dar pana cand??
    doar cand aud vorbe de genu: „-imi pare rau nu te pot ajuta!” deja stiu, nu e vorba de prietenie..

  2. si daca prietenul chiar e unul adevarat dar nu poate sa te ajute?

  3. NU exista NU POT!…doar NU VREAU!

  4. esti sigura? chiar asa sigura? esti dispusa sa-ti risti o prietenie pentru .. o fraza atat de discutabila?

  5. daca e prieten macar incearca nu?? si da..am renuntat la multe prietenii care nu meritau..pot sa le numesc cunostiinte nicidecum prieteni..prietenii incearca..prietenii reusesc;) daca mie imi cere cineva ajutorul, renunt la tot..ma dau peste cap..si tot fac cumva…altul dc nu ar face la fel?
    oricum aici vorbim de anuminte cazuri..cateodata nu putem generaliza e adevarat:)

  6. nici una nici alta..sunt doar un prieten

  7. Cred ca pentru a fi un bun prieten trebuie in primul rand sa fii tot timpul langa omul drag.

Lasa un comentariu

