Cateva zile la Baile Herculane – Strandul(septembrie 2008)


In continuare va voi povesti urmatoarele cateva zile la Baile Herculane pe care le am petrecut impartine in mai multe posturi. Aceasta va fi a 2 parte numita Strandul. Prima parte este Prima zi la Herculane.

Am fost la strandul Hercules unde apa a fost foarte calda , de aproximativ 31 grade, putin sarata, dar foarte  sulfuroasa , fapt dovedit atat dupa miros cat si dupa depunerile pe bijuteriile de argint pe care le detineam pe noi. Intrarea era 7 ron pentru adulti, 3 ron pentru copii si inca 2 ron sezlongurile , se mai dadeau umbrele si scaune , dar la ce pret nu stiu…  Inaintea intrarii in strand , erau 2-3 vanzatori de articole „marine” : colac, minge si alte prostioare .  Era si un bar in incinta strandului ,insa bauturile foarte scumpe  si ne am abtinut …! Tot aici la strand, am avut prilejul sa privesc pe unul dintre tineri care lucrau cum reusea sa sara de pe aproximativ 20-30 sezlonguri puse una peste alta in apa , bine inteles pe langa el au mai fost si alti smecherasi , dar curajul nu a fost la fel de mare . O alta priveliste placuta era muntele din fata mea , eu punandu-ma deobicei astfel incat sa  fiu cu spatele la intrarea in strand. Muntele era enorm si placut , stiai cat este ceasul cu ajutorul sau si a soarelui.  Intr-o seara am avut surpriza sa observ un grup de aproimativ 4 adulti care 3 erau parinti ,iar unul profesor si 4-5 fetite de pana in 12 ani care se pare ca erau gimnaste. Acestea au avut placerea si curajul sa sara de pe 2, apoi 4 ,apoi 7 sezlonguri in apa ,facand si diverse rotiri si invartiri prin aer😀 . Foarte frumos spectacol. In strand era multa lume dupa masa, iar dimineata foarte putina, majoritatea batrani ,dar si cateva perechi sau domnisoare😀🙂. Datorita numarului mic de oameni dimineata in strand, inotam ca nebunu prin apa singurel… la un moment dat am ajuns sa fac peste 100-200 m folosind doar mainile si tiand cont ca nu am mai inotat de vara trecuta !😀 .

Alte poze :

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 25/04/2009, in Ganduri, Idei, poze, vacanta, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. eu nu am fost acolo..imi e dor de vara:((

  2. ce bine stateai tu acolo..pe nisip..la soare..:>..vreau si eu..8->

Lasa un comentariu

