Cateva zile in Herculane – Mancarea(septembrie 2008)


Dupa Strand, ca importanta vine mancarea… ! La Herculane , am mancat ieftin, bun si putin dar si scump, bun si mult . Primele zile am mers pe economie si am luat pranzul si cina la Restaurantul Domogled , unde cantitatea de mancare era proportionala cu pretul , putin si ieftin , dar macar foarte buna. O data am servit snitele cu cartofi pireu ,snitelele 2 la numar nu erau mai mari ca palma si asa ambele impreuna lipite, alta data la cina a trebuit sa servesc 2 pizza … ca sa ma satur , o pizza cat o farfurie normala de felul 2 .  In urmatoarele zile ,insa am observat ca si bonurile in valoare de 700 ne ajungeau si pentru o cina si pentru un pranz mai bogat si diversificat asa ca „ne-am mutat masa” la Hotelul Dacia , Restaurantul Orizont de la etajul 3. Aici un meniu foarte diversificat si o mancare exceptionala , uneori personalul nu era prea rapid si trebuia sa asteptam mult… si bine … de altfel ca si la Domogled🙂 .  La ultima cina am comandat pe langa desert si alexandrion si tuborg si de restul bonurilor 400g cascaval ca sa avem ce manca pe drum la intoarcere😀 .  Si tot in ultima seara am mai „furat” 10 mici buni de la o terasa ,mici foarte mici dar foarte gustosi fara bicarbonat mult fara sa ai senzatii … puternice la stomac !🙂

Cam atata cu masa…😀 .

Pofta buna !

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 26/04/2009, in Ganduri, Idei, poze, vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. ce bine iti merge .. vacanta alea alea … la noi te`ai gandit ? noi stam aici si muncim … iar tu … tu ne-ai tradat si ai plecat in vacanta la relaxare.
    ps: iti dai seama ca daca mai faci asa ceva o sa te uram :))

  2. mda..daca o sa ma apuc sa povestesc eu mancarea pe am savurat-o la mare..o sa m urasca chiar toata lumea..
    mancarea noastra cea de toate zilele..ce ne-am face fara ea?

Lasa un comentariu

