Leapsa: Ce-mi place si ce-mi ar place


Cristiana aka Fata din Umbra aka Shadow Girl mi-a trimis o leapsa.
Trebuie sa scriu ceea ce-mi place si ceea ce mi-ar place.

Imi place:  sa mananc mancare buna! =P~
Imi place : sa visez😀
Imi place: sa dorm. I-)
Imi place:  ciocolata. =P~
Imi place:  sa citesc.:-B
Imi place: sa sarut :”>
Imi place:  Luna.
Imi place: muntele
Imi place: vacanta.
Imi place: calatoria.
Imi place: muzica.
Imi place: poezia.
____________________________
Mi-ar placea sa scriu un roman de actiune.
Mi-ar placea sa am alaturi o persoana cu adevarat deosebita.
Mi-ar placea sa termin o facultate in care se invata software / web design si nu balarii.
Mi-ar place sa traiesc in Muntii Parang ,intr-o casuta , sa pot privi stelele noaptea, sa pot auzi pasarelele dimineata, sa pot simti razele Soarelui la pranz si aerul impreuna cu roua dimineata …
Leapsa o dau pysicutzei23 + oricine mai doreste sa o preia.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 30/04/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. bravoo:X
    bien bine:X
    ce de nume am:))

  2. ar mai fi Andreea:))..ca cica asa ma cheama:))

Lasa un comentariu

