Basshunter – Boten anna


Jag känner en bot.

Hon heter Anna.Anna heter hon.

Och hon kan

banna, banna dig s? h?rt.

Hon röjer upp i v?ran kanal.

Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.

Jag känner en bot.

Hon heter Anna. Anna heter hon.

Och hon kan banna, banna dig s? h?rt.

Hon röj

er upp i v?ran kanal.

Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.

Som alltid vaktar alla som är här.

Och som ser till att vi blir utan besvär.

Det finns ingen take-over som lyckas.

Kom ih?g att det är jag som känner en bot.

En bot som ingen, ingen annan sl?r.

Och hon k

an kicka utan att hon f?r.

Hon gör sig av med alla som spammar.

Ja ingen kan sl? v?ran bot.

––

(Ready for Take Off)

(Are You Ready?)

D? kom den dagen jag inte trodde fanns.

Den satte verkligen kanalen ur balans.

Jag trodde aldrig att jag hade s? fel.

Men när Anna skrev och sa.

Jag är inge

n bot.

Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej.

Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig.

Men det finns inget som behöver förklaras.

För i mina ögon är hon alltid en bot.

Hon heter Ann

a. Anna heter hon.

Och hon kan banna, banna dig s? h?rt.

Hon röjer upp i v?ran kanal.

Jag vill berätta för dig att jag känner en bot.

Som alltid vaktar alla som är här.

Och som ser till att vi blir utan besvär.

Det finns ingen take-over som lyckas.

Kom ih?g att

det är jag som känner en bot.

En bot som ingen, ingen annan sl?r.

Och hon kan kicka utan att hon f?r.

Hon gör sig av med alla som spammar.

Ja, ingen kan sl? v?ran bot.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 04/05/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. nu-mi place melodia asta ..motivul?
    numele de Anna si ca seamana cu toate celelalte melodii..
    prefer Dota;;)

  2. dar Anna nu este un nume🙂 este de la now you’re gone

Lasa un comentariu

