Bloguri citite:Shadow Girl, Emil Dragota, Tykryt


Am inceput sa citesc 3 bloguri aproape zilnic si asta pentru ca imi plac chiar foarte mult si sunt si in topuri la comentatori😀.

Primul blog este cel al Cristianei: http://hypershadowgirl.blogspot.com/ , un blog personal al unei domnisoare foarte inteligente care scrie ideeile , filozofiile ,gandurile si intamplarile din viata ei .

Al doilea blog este cel al lui Emil Dragota: http://emildragota.blogspot.com/ , un blog al unui tanar profesor de geografie care scrie atata stiri cat si lucruri personale . Ca si comentator ma aflu pe locul 3  cu 25 de comentarii pana acum😀 .

Al treilea blog este cel al lui   Tykryt: http://www.tykryt.com/ , un blog personal care cuprinde foarte multe clipuri , dar si lucruri interesante. Ca si comentator ma aflu pe locul 1  cu aproximativ 259 comentarii  pana acum .

Am scris acest articol pentru a va arata cele mai citite si interesante bloguri care-mi plac mie🙂 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 04/05/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 11 comentarii.

  1. :”>
    cine e pe primu loc?:>:>
    Well si eu iti citesc zilnic blogul ..si mersi pentru descriere:D

  2. a si..cine e pe primul loc
    adi adi:))

  3. deci eu care scriu ideei..ma rog..sunt o idioata;;)?

  4. auzi bre’da blog de ras nu citesti?

  5. a si am observat ca eu..adica Cristiana..sunt tagged..adica..sunt o eticheta:X..;)):*:*

  6. asta ii altceva breutzo :*

  7. Vreau invitatie sa potciti si eu blogul cristanei .mersi

  1. Pingback: Cazut De Pe Luna » Bloguri citite (2): Mei, Myriam, Blog de gemeni

Lasa un comentariu

