O poveste de viata: adulter


O poveste de viata mereu are  un inceput trist si  un sfarsit fericit, dar de data asta NU.  Exceptia de la regula intareste regula, asa se spune… asa o fi? Nu stiu, nu despre asta doresc sa vorbesc acum.

Ieri seara, un foarte bun prieten a venit la mine cerandu-mi sfaturi peste sfaturi la o problema delicata , la care nu am o solutie…  si nu am sfaturi de dat… prin urmare va rog dati-mi voi sfaturile🙂 pentru a le ” preda ” mai departe.

Problema prietenului:

De cateva luni ,banuieste ca mama sa ii inseala tatal cu un tip deasemenea casatorit , banuielile vin din anumite conversatii pe messenger si arhive sparte.

Insa ieri dimineata , chestia s-a intamplat on real life ca sa zic asa🙂 . Prietenul meu a chiulit de la scoala si s-a intors acasa, mama lui fiind in concediu. Intra in casa ,vede o pereche de pantofi necunoscuti de culoare maro, iese mama lui cu capotul pe ea si il trimite repede dupa tigari si paine. Prietenul meu e un tip inteligent ,totusi  si a ramas dupa 2 blocuri mai incolo si l-a privit… pe faptas, i-a recunoscut pantofi . L-a urmarit 30 de minute dupa aceea, a facut cumparaturile si s-a intors.

Nu e prima banuiala care este bazata pe fapte reale… si totusi ce ii de facut? Sa ii spuna tatalui sau? Sa vorbeasca doar cu mama sa si sa clarifice lucrurile? Sa vorbeasca cu… amantul?

Adulterul

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 05/05/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. sa clarifice cu mama lui..si sa o intrebe:) ce si cum..si pana la urma nu stiu ce sa zic..eu una nu m-as baga pur si simplu..in schimb as face-o din cuvinte pe faptasa:P..

Lasa un comentariu

