Soarele meu


Soarele meu care rasare printre nori
Oare sti ca abia astept sa te prind?
Dar eu nu pot deoarece dintre nori
Tu nu vrei sa pleci ca sa nu te prind

Dar oare tu, iubirea mea
Sti ca tu esti al meu soare?
Care sperante in viate imi dai,oare
Sti? Eu nu cred, dar tot ramai iubirea mea!!

Unde ai disparut oare
Tu ,soarele meu?
Te-ai ascuns printre nori, oare?
Unde esti ,soarele meu?

Tu cu razele tale
Iubirea, sperante si putere
Imi dai din plin
Dar de ce nu ma vrei?
Caci rele nu-ti doresc nici daca vrei!
Caci esti soare
Si eu la tine tin din plin!
As zbura,dar nu pot
Dar de ce nu ma pot
Stapani?
Esti soarele meu care ma poate stapani
Dar eu tot te iubesc
Tot te iubesc!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 06/05/2009, in Ganduri, Idei, Poezii, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. superba..
    poet te faci!

Lasa un comentariu

