Gaina nebuna


Saptamana trecuta am fost sa dau de mancare gainilor bunicilor mei pentru ca ei au fost plecati.

Intr-o seara ,cand trebuia sa inchid gainile, nebunele nu vroiau sa intre in cotet ,ba chiar stateau la poarta grajdului ,plimbarete. Mai rau era ca si cocosul se invartea dupa ale sale „puicute”. Nebunele vroiau sa ma ciupeasca cu ciocurile de dupa poarta grajdului.

Dupa 15 minute ,ramane doar o gaina . Imi vinea sa o iau si pur si simplu sa o mut in cotet! Parca ma urmarea, cand mergeam in stanga si ea la fel, cand in dreapta si ea la fel! Prefacuta! x(  Cand mergeam la poarta grajdului venea si ea! Al naibii gaina! La culcare ,nebuno, altfel te adorm eu cu o bata in cap!  :-l Asa gandeam :d . Dupa inca 15 minute se baga si asta in cotet! Bine ca am scapat!

Hihi, las ca-ti vin eu de hac >:)  ,blestemato !

p.s.:  Saptamana viitoare iar dau de mancare la gaini ! Dar imi iau si bata de baseball!!! :X  :-”

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/05/2009, in Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. :))
    =))
    mie nu-mi plac gainile..vii:))
    >:)

Lasa un comentariu

