Toateblogurile.ro , hi5-ul "bloggeresc"?


Acum ,aproximativ ,o luna  am inscris primul meu blog in  Toateblogurile.ro , azi am inscris al doilea blog . Totul bine si frumos , pana ieri cand primesc 3 cereri de amicitie , refuz pe toti , azi mai primesc inca 3+1 de ieri .

Mai fratilor Toateblogurile.ro este hi5-ul bloggerilor? Chiar trebuie fiecare blogger/om sa-mi trimita cereri din astea? Nu te cunosc , nu ma cunosti, dar tu dai cu jeturi de apa in mine😐 . Daca vrei ceva exista mesaje , trimiti, raspund, trimit, raspunzi … legam o conversatie , ne imprietenim … si atunci da, absolut si logic ca trimiti o cerere de amicitie , dar nu asa … ” pe liber”🙂.

Ca si pe hi5 procedez si pe Toateblogurile.ro , adica primesc cererea de amicitie, ma uit la profil/blog , place, dau accept ;nu place, dau refuza . Corect?! 🙂

Prin urmare recomand Toateblogurile.ro pentru inscrierea blogului ,dar nu ca si comunitate sociala online !

L.e.: Pana am creat acest articol + publicat , am mai primit o cerere… Damn!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 10/05/2009, in Ganduri, Idei, Profesia mea, recomandare and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. nu am stiut de chestia asta..tare:D

  2. Trebuie sa recunosc ca ai dreptate, intr-un fel corect ar fi sa se intample lucrurile cum spui tu. Mi-am dat seama , insa, ca asta nu depinde de noi, dar ne-ai dat ideea de a face si o funtie de „Raporteaza blogger” .

    Si recunosc ca nu-mi place comparatia🙂 Cand am inceput sa muncim la acest portal exact asta nu ne doream. Insa, cum spuneam, acum este al vostru🙂 de voi depinde.

    Asculta articolul audio „Despre toateBlogurile.ro si o s aintelegi.

    Multumesc!

  3. Nu trebuie facut haz din necaz pe seama asta. Nimeni nu are de unde sa stie cate cereri ai primit tu pana in momentul respectiv, ca sa nu-ti mai dea. In plus, nu trebuie adaptata neaparat o metoda pentru a cunoaste mai bine pe cineva (pe net). Poti sa lasi mesaj in Post-it „Nu-mi mai dati add friend”, si gata. Dar in niciun caz sa clasifici intreg site-ul ca unul de matrimoniale. Ca da, Hi5 = Matrimoniale

  4. Victor , esti admin , deci contezi si tu🙂

  5. nu faceam haz , dar e enervant cand tot primesti cereri si omul nici nu te stie. cum ziceam poti lasa un mesaj si abia dupa cateva discutii sa primesti aceea cerere. asa e logic. sau mai nou lovim si dupa aceea intrebam ?

  6. Ma omule, este un site liber, unde fiecare poate folosi meniul cand vrea si cum vrea … nu trebuie create reguli si instructiuni de folosire. Optiunea „Raporteaza Blogger” este pentru cel ce incearca de mai multe ori la rand optiunea „Adauga prieten” , catre acelasi utilizator. Insa daca 3 oameni diferiti iti dau cereri, tu ce poti face ? Ii elimini pe toti ca nu-ti convine tie ?

  7. Ma omule si blogul asta este unul liber pentru mine si mi am zis parerea . intelegi?🙂

Lasa un comentariu

