Am asteptat, dragostea!


Am asteptat dragostea
Mai bine de un an
Si cand ea a venit dupa un an
Lung de asteptari; tu ai devenit dragostea!
Mea, cea care-mi da sperante sa traiesc
Dar tu , dragostea mea, nu ma vrei
Si deci am asteptat degeaba!
Dupa dragoste, dar eu tot te iubesc
Chiar daca nu ma vrei,
Si totusi nu cred ca te-am asteptat degeaba
Caci am realizat cat de mult te iubesc
Si pana la urma urmei vei vrea sa fi a mea dragoste
Am asteptat dragostea!
Si pe tine te-am gasit
Sa fii dragostea
Mea, si imi pare bine ca te-am gasit.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 11/05/2009, in Ganduri, Idei, Poezii, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

