Unde as vrea sa locuiesc?


Mi-ar place sa locuiesc intr-o cabana in Parang :X , deoarece acolo sus totul pare rai datorita mediului inconjurator.  Armonia culorilor padurii si a cerului impreuna cu sunetul pasarelelor te fac  sa te simti superb …

Mi-ar place sa merg la balconul cabanei , sa pot privi turisti cum urca, turmele de oi , cai sau vacile mancand si in acelasi timp sa scriu pe blog de pe laptopul meu. Mi-ar place sa simt aerul proaspat de munte , mirosul de natura ; sa mananc doar mancare proaspata ,sanatoasa direct de la sursa. Mi-ar place sa ma uit la cer si sa visez …  Sa visez ce voi face maine … ce voi face poimaine… Mi-ar place sa pot sa ma intind pe iarba fara sa-mi pese ca e uda sau murdara, sa inchid ochii , sa simt razele soarelui care ma incalzesc… si sa visez…  I-)

Tu unde ai vrea sa locuiesti ?🙂

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 11/05/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

