Excursie in Parang


Dupa cum bine stiti am mai fost pe Parang dar atunci am fost mai multe zile si nu am urcat pe jos , insa acum o saptamana si o zi , am fost iar pe Parang, de data asta doar intr-o mica excursie cu cativa baieti nebuni din clasa mea🙂 . Am mers toti cu masina unui coleg pana la Telescaun si de acolo la picior inainte! Am mers noi cat am mers, unii au cules prune, alti au mancat seminte si in final cand sa urcam sus , urc eu cat urc si intru intr-o stare de oboseala impreuna cu greturi de numai sa mai urc nu-mi prea venea mie din cauza efortului prea mare brusc depus . Dupa cateva zeci de opririi reusesc sa mi mai revin si ajung si eu in rand cu ceilalti. Ne oprim la Motelul Parang , unde bem 2 ceaiuri cu lamaie ( unii chiar 3 ) si acum inviorati fugim in jos ,pe drumul de Drop  ‘n’  Roll (drum pentru biciclisti profesionisti) cu diverse pante . Am reusit sa cad odata  pe posterior dar in final am ajuns cu bine , un alt coleg a ajuns jos doar in 10 minute luand-o la fuga ,dar noi ceilalti am luat-o usor sa nu cumva sa alunecam si sa ne mai rupem cateceva… dupa cum s-a intamplat in trecut .

Cateva Poze( Click pe poze pentru a le vedea marite si mult mai clare):

Viteazul care a coborat in 10 minute e cel dezbracat !😀

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 13/05/2009, in vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

