Jocuri text based online


Si jocurile text based online consider ca pot fi jocuri foarte interesante . Ce ii drept ,creativitatea nu este atat de mult dezvoltata ca la un joc pe hard , dependenta este mult mai ridicata ,deci si bani aruncati sunt mai multi, stiu astea din experienta proprie.😀

Prima oara, imi aduc aminte ca am inceput sa joc Harry Potter . Am jucat o perioada dupa care m-am plictisit , eram micut😀 . Dupa aceea am inceput sa caut jocuri text based online cu Dragon Ball Z. Am gasit unul  , dar dupa 3 zile am renuntat datorita bugurilor. Jocul era facut de coreeni si nici nu era prea bine tradus in engleza. Acum un an si ceva , am inceput sa joc Bitefight.ro . Este jocul care l-am jucat cel mai mult , mai mult de un an si am si cheltuit bani si totusi mi se pare cel mai slab joc text based online , efectiv doar scris , scris ,scris , imagini si iar scris … aiurea joc ,dar a scos din mine dependenta … Am renuntat la joc , din plictiseala , ajunsesem sa am 2 conturi pe acelasi server ( nu este permis)  si am reusit sa le vand cu 10 euro😀 . Acum mai joc Gladiatus si The-West . The-West ii foarte tare cel mai tare de pana acum , avand si flash foarte mult ,deci creativitate mai mare😀 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 05/07/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. exista joc cu harry potter:|
    si eu de ce nu am stiut?😐

Lasa un comentariu

