Desenele copilariei mele


Acest articol participa la concursul Desenele copilariei si in acelasi timp face parte din viata mea🙂 .

Cu siguranta , cele mai vizionate si superbe desene animate sunt tot cele vechi, cum ar fi Tom si Jerry.
Tom si Jerry este unul dintre primele desene animate vizionate de mine. Imi amintesc cu placere episoadele in care cei doi se bombardau cu oua, sau cand vreo ruda soricel venea la Jerry sau chiar si de motanu fricos, var al lui Tom sau cand cei doi erau in Rai sau cate si mai cate episoade.

Un al doilea desen animat care mi-a placut in copilarie enorm este  Db( Dragon Ball) urmat de DBZ (Dragon Ball Z ) care l-am vazut in adolescenta.
Bine imperecheate , actiunea cu amuzamentul , desenul Dragon Ball , desi uneori poate prea violent pentru ochii copiilor , este unul superb care ofera diverse taine si descoperiri. Inca imi amintesc fazele cand manca Goku sau bataile dintre el si intreaga Armata Rosie , supremul Val al Testoasei si bataile in arenele de lupta, deocheatul Profesor al sau Rosi .

Desene care mi-au marit gradul de placere al vietii! :X

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/07/2009, in concurs, Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. eu mi-am linistit frustrarile de cand l-am razbunat pe Wile E. Coyote acum o saptamana doua :))
    daca in roadrunner tineam cu coiotul.. intre tom si jerry il aleg pe jerry

    la DBZ ma uitam pe italieni cand eram mic.. acum vreo 10 ani daca nu mai bine, insa nici pana azi nu am vazut toata seria🙂
    .-= De pe blogul lui Andrei Pavel ultimul articol este… Poezii in week-end: Sonetele tacerii [VII, VIII, IX] =-.

  2. apropo… razbunare inseamna un filmulet… imporovizat ca nu am avut cele neceare. dar a iesit pana la urma
    .-= De pe blogul lui Andrei Pavel ultimul articol este… Poezii in week-end: Sonetele tacerii [VII, VIII, IX] =-.

  1. Pingback: Concurs - N95 , N73 , Windows cu licenta | Desene animate

Lasa un comentariu

