La strand la Deva


In data de 5 iulie 2009, duminica , am participat la o mica iesire din cotidianul monoton si impreuna cu 3 baieti ne am imbarcat in tren la ora 3.20 cu destinatia Deva, orasul-resedinta al judetului Hunedoara. Dupa 3 ore de vorbe cu diverse si complexe subiecte : de la fete , la desene, muzica si ,in final ,mancare am ajuns la Deva. Am fost , de fapt, am cautat toalete pentru nevoile fiziologice si… nu prea le-am gasit😀, dar ne-am descurcat noi cumva..

Am ajuns la Pluss, ne-am luat fiecare prostii [chips , chocolate, bonbons ,etc] si in jurul orei 9.00 am ajuns si la strand[locatia:  pe centura =)) ]. Intrarea 5 lei , in pret intra bronzatul, balaceala , tenis, volei,fotbal [ cu mingi si rachete de la tine] ! Merita frate!!! Pe bune!😀 . Am uitat sa zic , biletul dus/intors de la Petrosani – Deva sau invers pentru studenti/elevi cu carnet in stare de functionare [al meu ii cam batranel, coperta macelarita :-” ] este de 4,4 lei deci 8,8 dus si intors together !

M-am ars pe umeri :)), cine doreste sa ma guste ?:D Am inotat super mult si am adormit pe tren la venire , in acelasi timp capul meu supeeerb… imi cadea :)) =)) . TAC!

I had fun!

p.s.: Poze nu am facut …:(

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/07/2009, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. of, vreau si eu la strand:(

Lasa un comentariu

