Iarta-ma


Iarta-ma ,stiu ca am gresit
Iarta-ma, stiu ca sunt un tampit
Dar te iubesc mult,foarte mult
Si de aceea am gresit atat de mult

Te rog zi ca vrei sa ne vorbim
Te rog zi ca vrei sa ne intalnim
Te rog zi ca vrei sa ne iubim
Te rog iarta-ma, iarta-ma si hai sa vorbim

Nu mai pot fara tine
Sa traiesc,sa invat , sa ma distrez
Fara tine , eu nu mai stiu sa rad
Nu mai pot fara tine
Nimic sa fac, nici sa ma distrez
Nici sa ma simt bine, sa rad…

Te iubesc mult, te rog iarta-ma
Stiu ca am gresit
Dar te rog iarta-ma
Stiu ca sunt un tampit
Dar te rog iarta-ma…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 09/07/2009, in Ganduri, Idei, Poezii, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. daca ai fata pisoiasului din poza ,poti face orice…esti iertat

Lasa un comentariu

