Inapoi din a 3 calatorie


Am revenit pentru a 3 oara din Timisoara!

Caldura mare… prea mare.

Am mers  la 8.45 din Petrosani spre Timisoara cu autocarul firmei Normandia si am ajuns la 13.30. Dupa aceea am mers la unchiul meu Tavi care este administratorul spatiilor verzi & parcurilor din Timisoara si la matusa mea . Am mancat exceptional la dumnealor iar a 2 zi m-am inscris la Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii Politehnica Timisoara , specializarea Informatica si am ramas😐 cand mi-a cerut media la mate si fizica si nu info … ce tampenie! M-am mai inscris si la Facultatea de Matematica si Informatica din cadrul Universitatii de Vest Timisoara specializarile Informatica si ca a 2 optiune Matematica. Ca prioritate am a 2 inscriere in vedere , luni sperand sa ma duc sa confirm locul😀.

Daca stie cineva cum as putea face rost de o cazare mai ieftina si buna  la Timisoara! Multumesc anticipat!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 16/07/2009, in Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. eu sunt umana adica no math..
    bleah:))

Lasa un comentariu

