Moartea si prieteni


Ca tot a aparut si gripa asta porcina si in Romania , cel putin asa am auzit, am abordat intr-o discutie cu cea mai buna prietena a mea , Ioli, posibilitatea infectari cu gripa porcina (A/H1N1 sau ceva genu…😀 ), a ei ,ea locuind in Timisoara, iar un caz gasit de infectare a fost in Timisoara. Ambii ne-am ingrijorat. De aici discutia a ajuns la punctul in care ea ar muri. I-am zis ca as prefera sa mor eu inainte de a muri prieteni mei, nu cred ca as putea sa rezista.

Imi iubesc prieteni, asa cum sunt ei si ii vreau mereu cat mai aproape de mine !

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 18/07/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Mai sunt oameni care stiu ce sunt aia prieteni adevarati?😐 Sunt … confuz in privinta asta! Pentruc a mi-am dat seama ca mereu cei pe care i-am considerat prieteni mi-au intors spatele!
    Si m-am obisnuit cu asta! :P:P:P
    Ciudat daca vrei … oameni pe care nu ii cunosc au devenit interesat de soarta mea! poate ei sunt adevaratii prieni …

  2. poate da … e ca in filmele americane :)) . mereu un baiat isi cauta fata visurilor … sau saliveaza dupa cate una .. fara sa-si dea seama ca cea mai buna amica a sa este persoana pe care o vrea de fapt …🙂 cam asa si cu prietenii

Lasa un comentariu

