Iti dai prietenia pentru o ploaie?


Pfff…, exact! Buna intrebare. Iti dai prietenia pentru o ploaie?
In a 3 zi de bac ( 26 iunie) , am fost tare dezamagit…
Terminasem cu 10 minute mai repede si am iesit afara , in asteptarea mai multor prieteni…
Dau mesaje la toti cu textul ” Mai ai mult? Ai terminat? „. Am trimis 2 mesaje .
La primul nu am primit raportul de livrare , deci inca era in examen ; iar la al doilea primesc si raportul si sms de la respectivul: ” Am terminat acum 20 de minute.” Eu raman mut😐 si ii mai dau un mesaj : ” Unde esti?” . El trimite mesaj si-mi spune ca este in statia de microbuz…
Bine ma ca ai plecat deja si eu te astept ca fraieru’ … ma gandeam sa mai vorbim si noi una alta ca doar nu o sa ne vedem atat de des in urmatoarele luni..

Un al treilea prieten care m-a adus cu masina pe mine si pe primul prieten, iese din liceu si pleaca … Ii spun sa l asteptam pe C. , primul prieten ,dar nu doreste din cauza ploi si pleaca… Si uite asa raman in ploaia torentiala 20-30 minute pana da semne de viata primul prieten ,dar nu stiu de ce, o fi fost inhibat :-J , nu doreste sa mergem acasa … el stand in liceu si eu afara in ploaie…

Ploaia masii!.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 19/07/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Ups…eu am patit sa vin odata pentru o prietena de acasa(nu stau in oras) si sa ma trezesc cand ajung la ea la poarta ca ma suna sa-mi zica ca de fapt ea ii la niste cunostinte in celalalt capat al orasului si nu poate veni…Sa turbez,nu alta…Oricum situatiile astea nu sunt tocmai singulare

Lasa un comentariu

