O pitzipoanca messengeriana


OutSider™ Mihai: ceau ,cine esti ?
anka366 anka366: ceau
anka366 anka366: da cine esti tu ?
OutSider™ Mihai: tinand cont ca tu mi-ai trimis o cerere de prietenie pe mess si ca eu te am intrebat primul … ar fi de preferabil tu sa-mi raspunzi prima
anka366 anka366: eu?
anka366 anka366: nu cred
OutSider™ Mihai: of.. se mai intampla sa existe mici pierderi de memorie la persoane in varsta, dar tu pari chiar tanara.
anka366 anka366: mai tu esti bne eu nu am mai intart5 p mess de o sapt
anka366 anka366: ce ..vrei?
anka366 anka366: poate ti-a trimis altcineva da eu nu
OutSider™ Mihai: exact
anka366 anka366: fraiere
OutSider™ Mihai: acum o sapt
OutSider™ Mihai: fraiera esti tu
OutSider™ Mihai: ca nu sti ce faci pe idul tau .. sau ce fac alti pe idul tau
anka366 anka366: tu nu ai q cine vb si iti cauti?
anka366 anka366: de unde esti sa vad totusi cine esti
OutSider™ Mihai: data viitoare controleaza-ti vocabularul pitzipoanco
OutSider™ Mihai: proasta
anka366 anka366: daca sti tu ca ti-am dat eu
anka366 anka366: t

Ignore. :-j

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 25/07/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pe langa ca e pitzipoanca mai e si afona cu limba romana.”stii” se scrie cu 2 de „i ” nu cu unul :-j.Saraca..:))

Lasa un comentariu

