Plictiseala + canicula = love


Azi am fost cu tata sa-l ajut la targul din Vulcan , ma mai ocup si cu asta uneori …  Adica ma duc cu tata , cu masina, descarc marfa, cort,  mese si ajut la vanzarea marfii [ articole de noi nascuti :> + incaltaminte de copii ] si domne vreau sa zic ca atata vanzare am facut … de am plesnit!

Am adormit pe scaun , de aici plictiseala din titlul articolului , si apoi ma lovit canicula , eram ud pe maini de zici ca faceam baie :)) =)) .

Uff…

Plictiseala + canicula = un mare LOVE … :-j

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 25/07/2009, in Ganduri, Idei, vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. chiar ca e love,un love fantastic…Cat despre adormit…ce puteai face altceva daca nu sa dormi:>?;))Eu motai in casa cand am chef…;)

Lasa un comentariu

