Poveste de viata:Ambitia


A 3 oara cand am fost la Timisoara , m-am intalnit pentru prima oara cu unchiul meu Tavi, care este cumnatul fratelui bunicului meu😀 . Acesta are in jur de 65 de ani si mi-a dat cateva sfaturi privind studentia si nu numai.

Povestea unchiului meu Tavi incepe odata cu varsta aproximativa de 14 ani , cand trebuia sa mearga la liceu . Insa fiind ultimul copil din cei 12 si fiind baiat , tatal sau a dorit ca Tavi sa aiba grija de gospodarie si tot ceea ce aveau parinti sai . Insa Tavi a avut alte planuri. A fugit la o sora de a sa care era secretara in Bucuresti si i-a spus ca el vrea sa invete. Sora sa a reusit sa i-l duca intr-un liceu pe Tavi , insa dupa primul semestru acesta a fost dat afara din cauza motivul cum ca parinti sai sunt mosieri, acestia avand doar 10 ha de pamant. Inca odata acesta se duce la sora sa , aceasta iar ii face rost de liceu , dar din acelasi motiv este dat afara. A treia incercare insa se finalizeaza cu reusita, apoi face facultatea de hoticultura si este repartizat in Timisoara. In vremea acea Timisoara facea parte din Imperiul Austro-Ungar, romanii fiind minoritari, iar unguri, sarbi, polonezi fiind majoritari. Desi la inceput cara balegar ptr cresterea straturilor de flori , la varsta aproximativa de 20 ani ajunge seful a peste 1200 de muncitori de toate nationalitatile, lucru demn de luat in considerare…

In prezent , unchiul meu Tavi este administratorul tuturor parcurilor si spatiilor verzi din Timisoara si desi trebuia sa iasa la pensie de cativa ani … Nu i-a fost acordat acest privilegiu de catre superiori sai datorita valorii sale…

Morala:

  1. Invata ca ajungi sus!
  2. Fii ambitios daca vrei ceva de la viata!
  3. Fii optimist daca chiar vrei ceva de la tine!😉

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 08/09/2009, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

