Bloguri citite (2): Mei, Myriam, Blog de gemeni


Am mai scris despre bloguri citite de mine aici ,  acum scriu din nou .

Un blog descoperit de mine de doua saptamani, datorita lui @voiculesti este blogul fiilor sai gemeni Mihai si Ciprian : http://xoan.wordpress.com/. Blogul este scris, deocamdata de tatal lor, dar prezinta viata celor 2 fratiori. Nu sti care post sa-l citesti ca sa te amuzi mai tare de patanile gemenilor: invatarea englezei, la olita sau altele; nu sti la care poze sa privesti ca sa-ti dai seama ce dulci sunt cei doi: pozele cu balta, pozele cu olita, cu gradinaritul sau altele. Mai ador si tema blogului , pe langa poze si articole. Dulce blog!

Al doilea blog despre care scriu, este blogul unei visatoare , unei domnisoare aflate intr-o gradina crescuta, ingrijita si plantata de ea , un paradis, Gradina lui Myriam . Unii poate o stiu pe Myriam din post guestul O bloggeritza despre un blog(Guest post), alti o vor cunoaste cu ocazia citirii acestui articol, insa va spun sincer  ca merita sa ii cititi blogul. Gradina lui Myriam este un blog personal inflorit cu floricele la tema sa si incalzit de razele ideeilor sale . Va indemn sa mirositi florile din gradina ei.

Ultimul blog, dar nu cel din urma, este blogul unei foarte dragi si nebunatice amice ale mele, Mei si reprezinta Universul Mei cu desenele , ideile si trairile unei domnisoare de 14 ani, idei nebunatice proiectate pe un blog nebunatic. Blogul momentan este verde cu pescarusi [numai eu si ea stim cate tema si-a pus si a schimbat :)) ] , insa maine te poti trezi ca e galben cu un soare sau albastru cu marea sau roz cu… negru . Universul mei este un blog hazliu, ambitios , cu multe talente si cu multe ideei roz.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 10/09/2009, in Ganduri, Idei, recomandare and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Ei bine,mersi…sunt onorata de ce-ai scris tu acolo despre blogul meu.Ma face sa ma simt mandra de mine:x…deci…mersi mult>:D<
    P.S:Chiar nu mai am nimic de adaugat;))

  2. idei roz?! :)) te ucid😀 sa stii ca inca ma mai gandesc ce tema sa pun😀
    .-= De pe blogul lui mei ultimul articol este… French Kiss Message =-.

  3. multumiri pentru recomandare, mihai!
    ne bucuram ca printre blogurile preferate este si blogul de gemeni!🙂
    .-= De pe blogul lui cristian voiculescu ultimul articol este… De ce nu sunt politicienii pe twitter =-.

  4. citesc blogurile fetelor si am rasfoit si peste blogul gemenilor si mi-a placut tare mult:)
    .-= De pe blogul lui Shadow Girl ultimul articol este… Over and over again. =-.

Lasa un comentariu

