De ce v-ati face cont de hi5?


link original: http://fivedollarbacks.wordpress.com/2009/09/11/de-ce-v-ati-face-cont-de-hi5/

Raspunsul meu la întrebarea din titlu se împarte pe categoriile de oameni aflate mai jos.

  1. Pentru a va lauda cu pozele în careva prezintati „talentele” , „inteligenta” , „iubirea” , corpul , „bani” , „masina” , cântareti preferati , toaleta unui local cunoscut.
  2. Pentru a „socializa” în propriul stil.
  3. Pentru a „cuceri „pipite” sau sa va holbati la „baeti” de „bani gata”.
  4. Pentru a pierde timp.
  5. Pentru va decora profilul cu blink-blinkuri , versuri în limbaj „messengerian” care reprezinta manelele preferate, poze triple xyz cu de toate.
  6. Pentru a fi mai faimosi/faimoase si pentru a fi bagati/e în seam? mai mult decât sunteti de obicei.
  7. Pentru ct are si „golanu'”/ „scroafa” vecin/a , adica de invidie.
  • Pentru persoanele în vârsta:
  1. Pentru ca ati trait prea mult în offline si vreti sa traiti si pe online.
  2. Pentru ca sunteti curiosi.
  3. Pentru ca va ajuta nepotelu’/nepotica.
  4. Pentru ca va bate moartea la usa si nu stiti cum sa o grabiti.
  5. Pentru ca nu sunteti singurul/a care are profil de hi5 la vârsta asta.
  6. Pentru ca are si pensionaru’/vecina .
  7. Pentru ca sunteti curiosi.
  • Mamici/tatici si sotie/sot:
  1. Pentru a va spiona odrasla.
  2. Pentru a-i verifica prieteni de pe hi5.
  3. Pentru a sti si întelege cum e el.
  4. Pentru a pune poze cu familia , în special cu copilul meu.
  5. Pentru a discuta cu alti parinti despre cresterea copiilor.
  6. Pentru a va uita în albumul de poze al lui x-ulescu pâna crapa monitorul.
  7. Pentru a va cauta un amant/a.
  • Tineretu’ [aici ma încadrez si io] :
  1. Pentru ca ne rade curiozitatea din fundul fundului inimii.
  2. Pentru ca ne place sa avem albumele foto într-un loc unde nu le vom pierde niciodata si unde pot fi admirate de alti.
  3. Pentru ca ne place sa mai tragem si noi câte o privire pe furis la câte o don’soara/domn încântatoare/încântator.
  4. Pentru ca socializam liberi , cu pletele vorbele în vânt …
  5. Pentru ca ne place sa avem un profil de hi5 „tunat”, pentru noi fiind ca o carte de vizita.
  6. Pentru ca ne place sa avem multi prieteni. [dar si adevarati]
  7. Pentru ca ne mai jucam câteodata biliard ,Organized Crime s-alte cele.
  • Copii:
  1. Pentru ca va roade curiozitatea.
  2. Pentru a va juca: Cake Factory,Sorority Life , Jumper si alte cele.
  3. Pentru a avea o groaza de prieteni groaznici…
  4. Pentru a mai învata una alta, marindu-va creativitatea.
  5. Pentru „a tipa” liber la ceea ce/cine nu va convine.
  6. Pentru ca va plictisiti.
  7. Pentru ca aveti prea multe ideei traznite în capul ala tânar si nu stiti cui/cum sa le înfloriti si sa le puneti în practica.
  • Motive primite de la voi:
  1. Eu mi-am facut cont, doar pentru a avea un profil despre mine, in caz ca ma ia cineva la intrebari..nu ma laud cu pozele si dau comentarii laughing
    e mai mult asa de…. [by skykery ]
  2. Eu am cont de hi5 ca sa tin legatura cu fostii colegi din generala, liceu, facultate, servici. Ma uit in fiecare zi la update-uri si vad pe unde mai sunt, care s-a maritat, chestii de astea. [by Anda ]
  3. tre sa fii tru` ca sa ai cont pe haifaiv :D [ by Mortu ]
  4. eu vreau sa-smisterg contul de hi5
    mi-am facut ca asa am vrut. [by shadow girl ]
  5. Mi-as face cont poate doar sa vad pozele prietenilor. Alt motiv serios nu gasesc. [by marius]

Au mai scris despre hi5 urmatori:

  1. i4ever
  2. tpu
  3. alinush
  4. s0r3nake
  5. tanarcrestin
  6. barbatulideal
  7. mortu
  8. bravonet
  9. mariusdima
  10. tykryt
  11. tzukune
  12. crestintotal
  13. alt-om

Daca mai aveti motive pentru „construirea” unui cont de hi5, lasati un comentariu împreuna cu categoria respectiva si completez ulterior.

Un articol realizat dupa câteva întrebari pe twitter si dupa experienta proprie acumulata în aproape 3 ani de hi5 pentru five dollar$ .

imagine via www.umbluliber.com
Multumiri tastaturi ptr ” ” .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 11/09/2009, in Profesia mea, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Sa scrie bloggeri despre mine! d-aia mi-as face cont!
    .-= De pe blogul lui kaLoo ultimul articol este… Romania lovita de cutremur Duminica 13 Septembrie =-.

  2. Eu mi-am facut cont, doar pentru a avea un profil despre mine, in caz ca ma ia cineva la intrebari..nu ma laud cu pozele si dau comentarii :))
    e mai mult asa de….
    .-= De pe blogul lui skykery ultimul articol este… Primele 5 reclame GrandSpoof =-.

  3. Eu am cont de hi5 ca sa tin legatura cu fostii colegi din generala, liceu, facultate, servici. Ma uit in fiecare zi la update-uri si vad pe unde mai sunt, care s-a maritat, chestii de astea.
    .-= De pe blogul lui Anda ultimul articol este… Introvertit nu este egal cu prost =-.

  4. eu vreau sa-smisterg contul de hi5
    mi-am facut ca asa am vrut.
    .-= De pe blogul lui Shadow Girl ultimul articol este… Over and over again. =-.

  5. Mi-as face cont poate doar sa vad pozele prietenilor. Alt motiv serios nu gasesc.
    .-= De pe blogul lui marius ultimul articol este… Vrei brand? =-.

Lasa un comentariu

