Orase: Petrosani, Tg Mures, Timisoara, Cluj-Napoca


Desi ,am zis ca iau pauza , nu ma pot abtine sa nu scriu acest articol:D

Acest articol va fi o comparatie subiectiva intre Petrosani [ orasul meu natal ] , Tg Mures [ un oras unde am rude ] , Timisoara [ orasul unde voi absolvi facultatea] si Cluj-Napoca [ orasul unde am cei mai buni prieteni ] .

In titlul articolului , orasele sunt asezate cronologic dupa perioada vizitarii lor.

Nu! Nu voi face comparatie intre orase din punct de vedere al suprafetei, dezvoltarii economice , populatiei sau alte chestiuni relativ obiective, ci din punct de vedere al frumusetii cladirilor, al numarului fetelor la anumite intervale de timp , al respectului dat pe strada de cetatenii orasului respectiv.

  • Primul criteriu: Frumusetea si pozitionarea cladirilor.

Note:

Petrosani: 7 ; cladiri frumoase, renovate , dar foarte reduse la numar.
Tg Mures: 7 ; aerul vechi oferit de cladiri a fost punctat , insa pozitionarea lor este aiurea.
Timisoara: 9; Parcul Catedralei, Catedrala si Opera , cateva din frumusetiile orasului.
Cluj: 5; cladiri vechi carete fac sa crezi ca tot orasul se darama …

  • Numarul de fete

Orele : 7-10 ;

Note:
Petrosani: 8 ; destul de multe domnisoare matinale in timpul anului scolar.
Tg Mures: 8; destul de multe domnisoare plimbarete ,dar uratele.
Timisoara: 9; multe domnisoare frumoase indiferent de perioada anului s.
Cluj: 5; enorm de multe domnisoare… in varsta …

Orele 10-16

Note:

Petrosani: 9; multe multe, da si cate un mar stricat.
Tg Mures: 8; aiurea…
Timisoara: 10+; preaaa multe si frumoase!!
Cluj-Napoca: 7; tot putine’s

Orele 16-22

Notele:

Petrosani: 9, pe timp de vara ploua cu ele , da iarna ingheata apa.
Tg Mures: 8; aiurea …
Timisoara:10+ , ca ninge, ca ploua, ele tot acolo’s.
Cluj-Napoca: 8, noapte ies vampirele la atac!

  • Ultimul criteriu: Omenia oamenilor [ respectul]

Note:

Petrosani: 7 , asa si asa spre rau si foarte rau …
Tg Mures: 1, notat aspru, acest oras merita lasat fara… oua… in magazine… De ce? Pentru ca poti avea nenorocul [60%+] sa intri intr-o florarie, alimentara sau alta societate particulara care se ocupa cu comertul intr-o oarecare masura si sa ti se vorbeasca in .. maghiara. Eu am patit-o … Nu m-a servit intr-o florarie pentru ca vorbeam romana si ea maghiara. Pe strada se vorbeste foarte mult maghiara. Nota e pe merit.
Timisoara: 8, se vorbeste romaneste , da uneori par cam intepati si nepasatori😕 .
Cluj-Napoca: 10 , tinand cont de maghiarimea din oras, ma mir ca pe strada se vorbeste romaneste in 90% din cazuri, cei drept romana usor stricata uneori. Oameni sunt mai prietenosi si amabili ca in celelalte orase.

Nu faceti media sa aflati care e orasul cel mai tare dupa parerea mea, pentru ca nu ar iesi un rezultat corect.

Daca esti tanar si vrei sa te distrezi alege Timisoara sau Cluj-Napoca in zilele obisnuite. Daca esti mai in varsta si vrei doar o vacanta mai linistitoare alege Petrosani sau Tg Mures, tot in zilele obisnuite.

Ne mai citim😉 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 16/09/2009, in Anunt, Ganduri, Idei, recomandare, vacanta, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. mhm…ador Clujul.In Timisoara n-am ajuns nici in Petrosani,doar in Tg Mures am ajuns odata si ce-am vazut eu mi-a placut.La facultate o sa merg tot la Cluj.In plus…ce sa te mai astepti,tu,bobocel evoluat,acum iti curg balele dupa timisorence si dupa ce ajungi acolo te vor lasa rece mai mult ca sigur=))

  2. interesant clasament.

  3. Ce ai gasit tu la Tg. Mures – ”plimbarete urate..” erau unguroaice🙂

  1. Pingback: pligg.com

Lasa un comentariu

