Fustrari


Am mai multe fustrari de sezon in mine…

  1. ma fratilor cum sa ti convina sa dai 140 euro in loc de 80 euro chirie la o garsoniera doar pentru ca prima iti este „rezervata” ? Prostie omeneasca!
    Sa explicitez: Un x poate alege intre: a sta intr-o garsoniera, mobilata, faianta, gresie, termopan, parchet, fara electrocasnice, [ net 4 euro pe luna ] cu 60 euro+ jumatate de intretinere+ 100 euro garantie sau intr-un apartament cu 125 euro + jumate din intretinere cu televizor si alte cele. Sa nu uitam ca x este student si orfan de un parinte si ar mai fi si alte chestiuni financiare de luat in considerare… prin urmare x nu dispune de bani in adevaratul sens al cuvantului. Si totusi x alege apartamentul , doar pentru ca locul sau in apartament ii este „rezervat” de cel care a plecat…
  2. Nu-mi gasesc coleg/a la o garsoniera de 120 euro + 200 euro garantie😦 .
  3. Prin urmare nu-mi gasesc gazda . uhuuuuuu!!😐
  4. Am impresia ca toti ma trag in teapa , pff… interese , Romania …
  5. Va dau pe toti in judecata !

le: fustrare noua adaugata: Nu pot face nici cum rost de un laptop pentru macar 6 luni pana in data de 26 octombrie😦 .

Procesul de calmare incepe ….

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 19/09/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Si eu ma pot mandri ca am patit la fel..si tot la ai mei acasa am ramas pana la urma..dar astea sunt normele „europene”. dincolo se face la fel..sau chiar poti plati chiria in avans cu 2-3 luni pt siguranta proprietarului ca nu stai, iar apoi fugi fara sa platesti nimic..
    .-= De pe blogul lui alina n. ultimul articol este… Hai sa fim copii ! =-.

    • asta ar insemna sa fac facultatea la Petrosani dupa ce m-am zbatut la Timisoara un an si am visat la Timisoara din clasa 1😐 , mai bine nu mai fac facultatea

  2. Lasa ca totul o sa fie bine.Tu doar aduna-te si fii optimist,pentru ca dupa ce faci asta poate o sa descoperi ca apare o super ocazie.Posomorit nu rezolvi nimic:(
    .-= De pe blogul lui Myriam ultimul articol este… Bolboroseli incapatanate:> =-.

  1. Pingback: pligg.com

Lasa un comentariu

