Cele 10 ciudatenii ale unui Cazut de pe Luna


Leapsa primita de la Zozo si oferita tuturor😀 .
1. Primul lucru dupa ce am plecat de acasa … este ca uit mereu daca /cum am inchis usa.
2. Imi place sa pocnesc din degete si sa fluier😀 .
3. Dorm cu sosete pentru am laba piciorului mereu ca si gheata.
4. Am cap mare :)) . =))
5.  Nu-mi place ghiulul, dar il port😐 .
6. Cand ma trezesc , constat ca am fost in razboi, cearceaful e pe jos tot timpul.
7. Nu-mi place sa se faca curatenie in dulapurile mele , pentru ca niciodata nu gasesc ceea ce caut .
8. Sunt obsedat de Sony Ericsson W😀 .
9. ” M-am nascut” cu butoanele in mana [ telecomanda , maneta , tastatura ]
10. Am cazut de pe luna .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 08/12/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Pateam si eu faza cu usa :)) mereu ma intorceam din drum ca nu stiam daca am inchuiat sau nu :))
    Btw: Zozo nu Zozzo (Zozzo este o blogarita din TM😛 )

Lasa un comentariu

