Spammerii


  • Oferta de sarbatorile de iarna:

->Un El :

Oferta de ultimul moment!!!

 

Vila la munte cu doar 1500 ron / vila 10 persoane / 3 zile.

Locatia este dotata cu toate cele necesare unui Revelion sau Craciun de vis.

 

Optional – masa de Revelion sau Craciun – 80 ron/persoana

–          oricare alta masa – 40 ron/persoana

 

Pentru a vedea locatia intrati pe www.labilcesti.ro

 

Sarbatori fericite,

 

Romica

->Eu:

Buna ziua.

Mesajul la care va raspund acum, trimis de dvs de pe adresa x@y.z,  este un mesaj pe care l-am primit nesolicitat, si care, conform legislatiei romane in vigoare, este ilegal si se pedepseste cu amenda. Gasiti aici o lista a primelor companii amendate  anul acesta (2009) cu sume intre 5 si 10.000 RON pentru spam (comunicari comerciale nesolicitate, cum sunt denumite in legile romanesti). Au fost amendate si companiile care au refuzat colaborarea in investigarea unor comunicari comerciale nesolicitate (asadar in cazul in care activitatea dvs va face unei investigatii  oficiale sa nu va asteptati ca vreunul din furnizorii serviciilor pe care le folositi pentru spam sa va ia apararea).

Sa va fie clar, NU m-am inscris niciodata pe nici un site cu adresa pe care am primit acest email, si nici nu o voi face, pentru ca folosesc aceasta adresa in cu totul alte scopuri. Ati picat in capcana culegand adresa asta de pe un site  unde era afisata si ati comis o ilegalitate, conform legislatiei romane in vigoare, trimitandu-mi o comunicare comerciala nesolicitata.

Pentru a va ajuta sa treceti in legalitate, si sa evitati astfel de ilegalitati pe viitor, va invit sa studiati legislatia in vigoare, precum si recomandari privind bunele practici in email marketing pe site-ul IAB Romania.

Daca veti continua cu astfel de mesaje nesolicitate, pe aceasta adresa de email sau pe altele pe care le detin sau la care am acces, am sa va reclam autoritatilor. Considerati-va avertizat.

In speranta unei revizuiri a comportamentului dvs.

->Acelasi El

Multumesc de mesaj, imi pare rau daca am deranjat.

Adresa de mail o am de pe o baza de date pe care am cumparat-o saptamana trecuta.

E bine de stiut ca nu sunt toate chiar in regula.

 

O zi maxima,

  • Siteuri uitate & o iesire de sambata

-> O Ea:

Salut. Scuze pentru intarziere, dar de-abia acum am acces la net

Uite site-urile despre care ti-am spus:

 

http://www.spamsite.com- tricouri personalizate

http://www.spamsite2.com- puzzle-uri personalizate

 

Cam astea ar fi. Poate iesim pe undeva sambata urmatoare.

 

O zi buna,

Camelia

 

->Eu:

Pe langa acelasi email ptr un El am mai adaugat:
p.s.: Daca vrei sa facem ceva interesant iesim, cum ar fi un …  ;)) .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 10/12/2009, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

