Nu am facut sex de un an, nu vreau sa fac sex deloc, dar am un prezervativ in poseta!


Nu am facut sex de un an, nu vreau sa fac sex deloc, dar am un prezervativ in poseta! Inca Billy Boy! Woooou! Nice.

Asa mi-a zis acum cateva saptamani o gagica… Si eu intreb:

Cum dracu’ tu nu ai facut sex de un an, nu vrei sa mai faci deloc pentru ca ai fost dezamagita psihic… dar ai un prezervativ in poseda… un prezervativ care facea parte dintr-un pachet… ???????????

Intrebare pusa conform spuselor gagicutei.

Deci… ori tie frica sa nu te violeze vreun handicapat si atunci il vei ruga frumos sa-si puna prezervativul de la tine din poseda…[ doh de parca te ar asculta] ori te futi non stop ca o nimfomana ce esti!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 22/05/2010, in Ganduri, Idei, vacanta and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. nu-i nimic rau in a fi precaut🙂

  2. Ori tu ești virgin și nu poți înțelege de ce ai ține vreodată un prezervativ la tine…

    • Nu ai de ce tine un prezervativ la tine daca nu vrei sa faci sex🙂. Doar daca ai in capsor ideea ca hmh .. ce ai face o, atunci ai tine un prezervativ preventiv🙂

      • Și totusi… what if? De ce sa risti sa ratezi ceva mișto din cauza unui prezervativ care nu te incomodează cu nimic în portofel?

        Acuma, evident că o fată n-o să recunoască niciodată că ar vrea să-l fută pe tipul ăla mișto până zice piua, dar asta e tot din cauza noastră, a băieților care au impresia că o femeie căreia îi place sexul e un fel de curvă

  3. @Andrei, ideea la articolul asta era cat de mult poate minti o fata …:) Nu ai cum sa zici ca nu ai facut sex de un an si nici nu vrei sa faci dar tu hopa uite asa ai un balon … e ca si cum ai zice ca de un an nu ai mancat carne si stai singur in garsoniera, dar ai in frigider o pulpa de pui …

    • Ah, bun. Deci concluzia e că fetele mint. Și noi nu mințim de foarte multe ori o fată fără un motiv anume? Sunt chestii normale care contribuie la crearea atracției dintre doi oameni.

      eu de exemplu am prietenă foarte bună. Doar amică, fără să ne futem (deși așa a inceput) ei bine, in stadiul ăsta ea își permite să-mi spună că e nefutută și că ar vrea, dar unui tip cu care ar vrea să facă sex nu i-ar recunoaște vreodată chestia asta.

      Înțelegi unde bat? Da, femeile mint dar e una dintre multele chestii care ne fac să le dorim

      • :)) Esti prea filozofic. Eu doar acuzam o fata! O SINGURA FATA! Nu toate … eu o acuzam pe asta… cum poate sa minta in halul asta.

  4. Este că ai vrut s-o fuți și ea a zis nu? Stai liniștit, mai sunt miliarde. Dar asta ar trebui să te facă să îți pui niște semne de întrebare în legătură cu modul în care te prezinți, nu să o acuzi pe ea de minciuni.

  5. :)) poate era un cadou pentru cineva :)))

Lasa un comentariu

