Gadget Test #3: Periferice


1. Mouse Genius: De marime medie, neagra, conexiune usb, cu fir, cu rotita, cu laser. Se muleaza perfect pe palma si cu ajutor firului foarte lung poti sa stai la  un colt de camera si in coltul opus sa fie calculatorul😀 .

2. Lampa Usb neagra cu 3 leduri flexibila ( asemanatoare cu cea de jos). Imi prinde foarte bine in fiecare noapte cand doresc sa economisesc curentul electric si cand ma uit la cate un film de actiune sau cand lucrez cateceva pe laptop.

3.  Cooler extern Microsoft negru pe usb. Frigiderul laptopului meu ( de fapt al placii sale video) poate fi folosit si in noptile … calduroase pentru propria racorire🙂. Un gadget foarte folositor pentru gameri sau pentru laptopuri mai sensibile, mai ales ca poate fi si o masuta care sa iti ridice cu cativa cm laptopul.

4.  Microfon alb, foarte vechi cred ca de  vreo hm 4 ani. Nu stiu de la ce firma e, dar stiu ca inca e bun! Cu ajutorul lui imi fac video tutorialele😀 . E aproape 100% ca cel din imagine.

5.  Flash Stick Ridzi. Daaaa, toata clasa mea de la liceu din clasa 12 a fost cumparata cu cate o diploma ca avem 18 ani impliniti in acel an + un flash stick de la Monica Ridzi .. He he he … de parca am votat-o😀. Stickul este de 1 g, folositor pe vremea aia, mai ales ca era gratis, dar designul era nasol, mai ales ca era prea lung.  Insa, doi ani tot mi-a folosit si inca il mai am si acum in stare de functionare😀.

6.  Flash Stick Fusion, mda am luat teapa cu asta. 2 g 40 lei .. macar are designul misto si momentan este stickul meu principal:D. E cel maro din imagine.

7.  Urmeaza un update😀 , adica o tastatura😀.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 27/10/2010, in Idei, poze, Profesia mea, Review and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasa un comentariu

