Si a plecat…. Bogdan Ciobanu de la YmLover


Cine a plecat? …

Proprietarul de la ymlover.com , Bogdan Ciobanu s-a retras din echipa YmLover si mai ales din functia de administrator al blogului nostru mult iubit. Pacat ca ai plecat, Bogdane! Erai tulpina cea mai inradacinata in pamant . Iata, articolul prin care isi anunta retragerea:

Salutare.

Prin acest post nu vreau decât să vă mulțumesc …

… să vă mulțumesc vouă vizitatorilor, atât celor care vizitați constant acest sit cât și celor care poate n-au reușit să ajungă pe aici decât odată. Trebuie să vă spun că experiența mea ca administrator al sit-ului Y!M Lover ia sfârșit aici. A fost extrem de plăcut să lucrez cu voi, să primesc feedback și să știu că pe unii dintre voi v-am putut ajuta.

… să vă mulțiumesc vouă autorilor. În special lui Mihai, Sebi, Dragoș și Bobo. Voi aduceți acel plus de prospețime de care a fost nevoie tot timpul. Sper să rămâneți cel puțin la fel de apropiați și activi.

… să vă mulțumesc vouă, cei de pe facebook. De puțină vreme Y!M Lover deține o pagină de facebook la care voi ați dat un “like” mic care înseamnă extrem de mult pentru mine.

… să vă mulțumesc vouă tuturor celor care ați ajutat la promovarea acestui sit, fie prin mass-uri pe mess, pe forumuri sau pe blogurile voastre personale. În special vreau să mulțumesc tuturor persoanelor din blogroll a căror backlink-uri au adus un plus foarte important.

Pentru că sit-ul Y!M Lover este abia la început, în continuarea mea va fi Ionuț, pe care am avut plăcerea să-l cunosc zilele aceasta și astfel pot spune că  Y!M Lover este acum pe mâini bune și mult mai dibace decât ale mele. Pe viitor nu pot să sper decât la un Y!M Lover mai mare și mai frumos.

Experiența mea aici a fost extrem de plăcută și pentru aceasta vă mulțumesc. Eu o să mai fiu prin preajmă și o să ne mai putem întâlni prin comentarii.

Vă mulțumesc,
Bogdan Ciobanu

 

Link:

Asta e… . Momentan de Ionut, noul administrator nu pot spune nimic. Nu a aparut oficial in scena. Asteptam sa se prezinte😀 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 15/11/2010, in Anunt, blog, Ganduri, Idei, Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Salut Mihai … dap, m-am retras.
    Din pacate gandurile și planurile mele de viitor nu se mai intersectează îndeajuns de mult cu Y!M Lover.
    Y!M Lover a fost un proiect de suflet. L-am început în anul I de facultate și am lucrat la el cu multă pasiune.

    În această perioadă am fost nevoie să aleg din 2:
    fie să renunț la acest proiect fie să las pe altcineva.
    Acum îmi place să cred că am făcut alegerea corectă și, totodată, știind că Ionuț va continua munca mea, îmi place să cred că spiritul Y!M Lover va trăi mulți ani de acum înainte.

    Îți mulțumesc Mihai că ai fost acolo alături de mine, sper să rămâi un Y!M Lover în continuare … și, ce să zic… mai ținem legătura.

Lasa un comentariu

