Lista mea gadgeturi dorite pentru urmatorii 5 ani


  1. Rucsac pentru Laptop PORT Designs Aspen 16 !  Link valabil pentru informatii :  http://rucsac-laptop.compari.ro/port-designs/aspen-16-p40792020/ ;
  2. Smartphone  Sony EricssonXperia X10  !  Link valabil pentru informatii :
    http://www.compari.ro/telefoane-mobile-c3277/sony-ericsson/xperia-x10-p40570848/ ;
  3. Camera Foto Digitala BenQ T1260  ! Link valabil pentru informatii : http://www.compari.ro/aparate-foto-c40/benq/t1260-p43391296/ ;
  4. Laptop Asus K52JK-SX031D ! Link valabil pentru informatii : http://www.compari.ro/notebook-laptop-c3100/asus/k52jk-sx031d-p41831003 ;
  5. Tastatura A4tech KLS-5UP sau Genius SlimStar i220 sau Genius KB-320e ! Link valabil pentru informatii: http://www.compari.ro/tastatura-c3111/fn:compararea-produselor:a4tech-kls-5up-p2173965,genius-slimstar-i220-p38372992,genius-kb-320e-p31273003/ .

Aceasta este Lista mea gadgeturi dorite pentru urmatorii 5 ani din viata mea.

Primul gadget pe care il vreau este smartphoneul, Minunatul Smartphone Sony Ericsson Xperia X10. Cu putin ajutor de la cativa prieteni din State, voi reusi  sa cumpar telefonul la un pret accesibil. Astept acest telefon sa il am inca din septembrie/octombrie. Am facut nenumarate si atente comparatii intre Htc Hd, Samsung Galaxy S  i900 Xperia X10, luand in considerare pretul si toate facilitatile celor 3 smartphoneuri am decis ca Xperia este cea mai potrivita alegere si chiar si fara cele 16 milioane de culori pe care le are displayul Samsungului sau alte chestii pe care le are Htc.

Al doilea gadget este, de fapt, o necesitate. Unul dintre cele trei tastaturi pe care le-am enumerat sus ar trebui sa fie al meu pentru ca  nenorocitul meu de laptop Acer, dupa 10 luni, a facut poc la doua taste. De asemenea, un alt motiv pentru a-mi lua o tastatura este ca scriu foarte mult  cum ar fi articole pe 3 bloguri diferite, javascript, java, c, css, html, proiecte in Latex si in Word si asa mai departe.Am sa cumpar o tastatura, poate nici una dintre cele mentionate, in aceasta saptamana sau saptamana viitoare.

Al treilea obiect, un accesoriu de gadget, Rucsacul pentru Laptop este o alta necesitate pentru transportarea laptopului meu Acer. Da, am deja o geanta pentru laptop, dar este mult mai usor sa transporti pe spate laptopul si de asemenea un Rucsac va fi mereu mai folositor decat o geanta. Am gasit Rucsacul pentru Laptop PORT Designs Aspen 16 Rucksack intr-un magazin IT de langa mine si il voi lua  in aceste zile.

Urmatoarele doua gadgeturi sunt foarte scumpe pentru mine, dar si prioritatea mea  de a le avea este una joasa momentan. Astfel ca ma astept sa am destui bani sa iau camera foto digitala  prin martie anul viitor, cand este si  ziua mea de nastere. Laptopul Asus il voi cumpara dupa ce acesta pe care il am acuma, Acerul se va auto-distruge singurel. Pot spune ca in cativa ani Acerul va face … POC!

Perioada: 15.11.2010-15.11.2015

Cateva articole cu legaturi catre acesta:

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 17/11/2010, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasa un comentariu

