Leapsa de An Nou


Train Station in Petrosani, Romania

Image via Wikipedia

De la Marioara primii o leapsa de An Nou.

Iată o leapşă pentru optimişti (aşa ca noi), cu ceea ce trebuie să-ţi aminteşti anul ăsta şi să repeţi, ba nu, stai; să faci şi mai trăznit pentru 2011!!

Ia mai mânaţi măiii !

Regulile sunt simple.
Totul începe cu: CEA /cel maiCEA’ /cel :

Amintire din 2010: Sfarsitul primului an de facultate este una dintre cele mai placute amintiri din acest an.

Învăţătură din 2010: Nu exista oameni fara interese.

Cacealma din 2010: Primul meu loc de munca este si era si in 2010 o cacealma …

Dorinţă (îndeplinită sau nu) din 2010: Un Craciun PLIN!

Banc (culme) din 2010: Dumnezeu coboara pe pamant sa-si aleaga poporul.
Se duce la tigani:
“Vreti sa fiti poporul ales?”
“Vrem, mosule”
“Dar trebuie sa va dau o porunca…”
“Da-ne-o, mosule”
“Sa nu mai furati.”
“Mersi, mosule, nu ne, intereseaza”
Se duce la italieni:
“Vreti sa fiti poporul ales?”
“Vrem.”
“Dar trebuie sa va dau o porunca…”
“Da-ne-o.”
“Sa o lasati mai moale cu femeile.”
“A, nu, multumim, nu ne mai intereseaza”
Se duce la evrei:
“Vreti sa fiti poporul ales?”
“Da.”
“Dar trebuie sa va dau o porunca…”
“Cat costa?”
“?!?!. Pai nu costa nimic….”
“Da-ne 10!”

Zi din 2010:  Prima Zi de vacanta de vara …. dupa primul an de facultate!😀

Petrecere din 2010: Prima mea petrecere in Timisoara😀.

Cadou din 2010:  500 ron de la Bunica mea preferata .

Greşeală din 2010: Ca am plecat in vacanta de vara de la Timisoara.

Porţie de râs din 2010:  :)

Mâncare din 2010: Cea mai tare ciorba taraneasca de vacuta :D  de la Roy si   pizza de la Roco.

Persoană -pe care ai întâlnit-o- în 2010: Mai multe  chiar😛. Foarte multi studenti si nu numai. Am intalnit chiar si patroni, profesori, prieteni etc

Compliment din 2010: Inteligent.

Accesoriu din 2010: Cooler extern pentru laptop! Foarte folositor!

Vis (nocturn) din 2010: Prea mult Grey’s Anatomy … am visat ca ma descompun🙂 .

Călătorie din 2010: zeci de calatorii cu trenu dus intors Timisoara-Petrosani😀 .

Carte din 2010:Nu am citit nici o carte …

Animal din 2010: O testoasa/ pestisori care ma tot gandesc sa imi iau

Film din 2010:Avatar

Prostioară din 2010:Prea multe restante😀 , dar am reusit sa le iau pe toate din a doua prezentare .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 01/01/2011, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Marioara? :-w :))

  2. P.S vezi ca ai uitat sa editezi ‘Dorinta’ din 2010 :))

Lasa un comentariu

