Panarama/”Pateticism”


Ce e panarama si penal si patetic ?

Un articol numit ” Pateticism” in loc de patetism. Articolul asta : http://lucruri-spontane.blogspot.com/2011/01/pateticism.html . Dupa ce am tras-o de maneca pe autoare a schimbat titlul, dar linkul nu…

Cum poti sa scrii despre lumea patetica daca tu esti patetica si nici sa scrii un titlu de articol corect nu esti in stare?

Discutia „pa” messenger … plina de prostii:

bloguderas: modifica numele articolului
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: ce articol
bloguderas: ultimul
bloguderas: nu exista  cuvantul ala
bloguderas: este patetism nu pateticism
bloguderas: de unde le scoti ?
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: mare lucru
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: nu toti stiu de acest cuvant
bloguderas: e cam mare e numele articolului tau  si se presupune ca esti blogarita .. macar respecta limba in care scrii
bloguderas: nu cont ce stiu alti cont ce sti tu ..
bloguderas: daca alti sunt prosti si tu tre sa fii ?
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: nu stiam
bloguderas: uita te pe dex inainte sa scrii cuvinte pe care nu le sti
bloguderas: dexonline.ro
bloguderas: e foarte util
bloguderas: si eu il folosesc des
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: ok. Mc
bloguderas: cp
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: stiu sa vb
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: lb romana
bloguderas: da sa scrii ?
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: citeste articolul si spune-mi tu
bloguderas: pai am citit titlul si imi este de ajuns
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: ok boss
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: calma
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: ms de sfat
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: dar ia’ma usor
bloguderas: pai e cam rusine la varsta ta .. tinand cont ca esti si blogarita si se presupune ca te ocupi des cu scrisul. ..
bloguderas: sa faci o chestie de genul asta ..
bloguderas: se presupune ca un cuvant il stim de undeva ca sa il putem reda … tu de unde stii cuvantul asta pateticism ? de la scoala ?
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: asta e. L-am scris repede
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: il stiu anapoda. L-oi fi inventat. Eu folosesc adj nu substantivul
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: se iarta  N-am licenta
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: am modificat oricum
bloguderas: licenta ptr a omora
bloguderas: 007
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: a omorî

•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: nu te increde atat de mult in site-uri
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: bazeaza’te pe cunostiintele generale
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: corect este a omorî
bloguderas: daca tu spui ca dexonline.ro care e scris de profesori, dupa un nr mare de carti ..
bloguderas: asta e cultura generala
bloguderas: nu pateticism
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: ok-ok
•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: se intampla si la case mai mari
bloguderas: oricum tot se vede
bloguderas: greseala ta

Hide Recent Messages (F3)

•º°”˜¨ MaRy¨˜”°º•: Fac eu un hack si nu se va mai vedea nici in link

Hack de hack … Cultura domne ce sa le ceri ..

p.s. nu am mai scris pe nici un blog pentru ca am sesiunea si inainte de asta am facut mai multe proiecte offline, cateva vi le voi arata si aici😀 .

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 28/01/2011, in Ganduri, Idei, Review and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

