4 metode prin care iti dai seama de calitatea unui serviciu de hosting


4 metode prin care iti dai seama de calitatea unui serviciu de hosting  Sau  4 pasii prin care sa nu ai clienti multumiti

Ce faci prima oara cand vrei sa ai un site cu domeniu si host sau un server de cs ori samp sau doar un radio? Logic, vei intreba printre prietenii si vei cauta pe Internet. Dar dupa ce ai gasit respectivul serviciu, vei intra pe siteul sau.

Metoda 1:  Fara originalitate.

Serviciul 1 are acelasi site ca si serviciul 2

Un serviciu de hosting, de fapt orice afacere, cu cat este mai originala cu atat prinde mai bine la public.

Daca ai intrat pe siteul serviciul de hosting si dupa cateva cautari de alte servicii similare gasesti inca un site … care are fix aceeasi interfata cu primul gasit si ofera acelasi serviciu tu pe care serviciu il alegi?

Drept exemplu, pentru aceasta metoda, sa luam : http://www.dynamicspace.ro/ care arata la prima vedere la fel cu http://www.expertcs.info/ , exceptie fiind partea superioara ( headerul) siteului. Aveti mai jos imaginile siteurilor. Apasati pe ele pentru a se mari.

De ce as lua un serviciu de hosting care nu are idei proprii, care nu are originalitate proprie ?

Metoda 2. Suportul.

In general, daca oferi o chestie, orice, care nu tine de client ( exemplu: vanzarea unui laptop) oferi si un suport ( sau garantie). La fel se face si pentru un serviciu oferit.

Ti ai ales un serviciu din cele doua care au siteurile aproape la fel. Mai intai, ar trebui sa te uiti dupa suport. Cat de online e ? Cat de prompt e ? Cata calitate ofera in raspunsurile oferite ? Cat bun simt ofera in discutiile cu tine ? Ce metoda de suport au ( tichet pe site, numar de telefon, id de messenger, id de skype, adresa de email, forum) ?

Daca ai ales sa introduci idul de messenger in lista ta si astepti chiar si o singura zi si nici macar nu ai fost adaugat in lista … atunci suportul e un mare zero.

Metoda 3. Pretul si Calitatea.

Fie ce o fi …  si fara suport si fara originalitate… Poate e pretul bun? Poate macar calitatea  este ceea ce ti ai dorit?

De cele mai multe ori, ca si client asta te doare pretul si calitatea. Ai sarit peste hopul cu originalitatea si cu suportul zero, dar fie ce o fi nu mai sari tu de pret si calitate.

„Oferim prea putin pentru prea mult” (exemplu: o luna de hosting server cs 32 sloturi 30 euro)

Sau

„Oferim servicii cu ping mare si pret mare?” (exemplu: raspunsul  unui site trimis de host catre browserul tau care apare cu intarziere )

Sunt doar cateva dintre rapoartele pret:calitate foarte slabe.

Metoda 4. Intretinerea.

Sa spunem ca ai reusit sa alegi unul din cele doua servicii cu aceleasi siteuri,  fara suport imediat si fara un pret si calitate prea stralucite. Frumos!

Chiar ai reusit si sa iti iei, sa spunem, hosting la un server cs pentru o luna.

Ca orice lucru care este necesar sa se mentina intr-o stare de functionare corecta si serverul tau de cs are nevoie de intretinere ( Maintenance).

Apare tipul de la serviciu si iti spune pur si simplu ca este necesar o perioada de intretinere, ca  ei sunt la inceput, ca au fost flodati, ca au mutat serverele, ca li s-au prajit serverele, ca au virusi etc etc etc . Si pac! Ti-a picat serverul de cs pe care nu l-ai luat gratis … si pe care se considera ca il vrei online non stop si mai ales il vrei la dispozitia ta oricand. Dar nu se mai poate pentru ca tipii de la serviciul ales de tine ofera scuze peste scuze o data , de doua ori si chiar de trei ori intr -o luna… Adevarat este ca dupa perioada de intretinere unii dintre ei iti ofera prelungiri de contract sau alte servicii in schimbul perioadei pe care nu ai putut sa iti accesezi serviciul initial. Dar totusi, mi-a „picat” hostul platit odata, de doua ori, de trei ori… intr-o singura luna? Atunci intr-un an de cate ori va pica si cati bani voi pierde ?

Ai pierdut timp sa cauti un serviciu de hosting, ai sarit peste originalitatea serviciul platit, ai sarit chiar si peste raportul pret:calitate, dar iti garantez ca nu vei mai putea sari peste nervii provocati de „Intretinerea” acuta, cronica si mult prea deasa a serviciului cumparat de tine.

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 04/04/2011, in Ganduri, Idei, Profesia mea, recomandare, Review and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasa un comentariu

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: