Ce mi-am mai luat eu


Acest articol este un raspuns la  Lista mea gadgeturi dorite pentru urmatorii 5 ani .

Mi-am luat de Craciun rucsacul pentru Laptop PORT Designs Aspen 16 !  Link valabil pentru informatii :  http://rucsac-laptop.compari.ro/port-designs/aspen-16-p40792020/ . L-am luat de la Compieftin cu putin peste 120 Ron. Sunt foarte multumit de el. Mare si eficient.

Mi-am luat prin martie Smartphone  Sony EricssonXperia X10  !  Link valabil pentru informatii :
http://www.compari.ro/telefoane-mobile-c3277/sony-ericsson/xperia-x10-p40570848/ . L-am luat via Orange Shop ( Centru Timisoara, langa btr) cu un pret picant de aprox 1700 ron cu ajutorul prelungiri de abonament + modificare in Pantera 8. De atunci si pana acum … desi l-am bagat prin tot felul de pantaloni, l-am scapat de cateva ori nu are nici o zgarietura! Sunt foarte impresionat de acest lucru + softwareul este foarte ok. Singurul minus este reprezentat de intarzierea oficiala a updateurilor la Android  ( are 2.1 cu update1).

Mi-am mai luat o tastatura, dar e cauciucata si foarte subtire , albastra si nu e solida … Nu sunt multumit si am dat si cam multicel 35 ron si pana la urma imi voi lua ceva genul Tastatura A4tech KLS-5UP sau Genius SlimStar i220 sau Genius KB-320e ! Link valabil pentru informatii: http://www.compari.ro/tastatura-c3111/fn:compararea-produselor:a4tech-kls-5up-p2173965,genius-slimstar-i220-p38372992,genius-kb-320e-p31273003/ .

La Camera Foto Digitala BenQ T1260  renunt, am SE X10 si cu camera de 8.1 megapixeli e destul de ok sa faci poze. Link valabil pentru informatii : http://www.compari.ro/aparate-foto-c40/benq/t1260-p43391296/ ;

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 01/06/2011, in Ganduri, Idei, Review, Viata and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

