Spamul unor asa numiti blogari…


  • acum 36 minute

    Alina Burada

  • acum 19 minute

    Vaipan Dragos-Mihai

    • SPAM!!!!
  • acum 18 minute

    Alina Burada

    • lol
    • nu e spam :)
    • am nevoie
  • acum 12 minute

    Vaipan Dragos-Mihai

    • e spam … toata lumea are „nevoie” de aia se face spam! Nu ti am cerut eu linkul … si e SPAM! te credeam altfel.. te credeam o adevarata bloggerita ! dar m-am inselat :)
  • acum 8 minute

    Alina Burada

    • loool
    • whatever :)
    • iar partea cu bloggaritul sa ramana stric profesionala :)) nu stiu ce legatura asta dar ma rog ..
  • acum aproximativ un minut

    Vaipan Dragos-Mihai

    • pai faci spam .. oare cat de ok e ptr imaginea blogului tau .. :) eu unul nu il voi mai citi ..
    • noi nici macar nu am purtat o conversatie si tu repede am nevoie de ajutor si pac linku .. ete floci :) spam :)
    • ai picioare frumoase … si credeam ca ai si capsorul la fel :)

Domnisoara Alina Burada este  bloggarita din spatele  http://alisson.ro/

La avatarul profilului facebook personal al domnisoarei se afla o poza cu ea aratandu-si frumoasele picioare … pacat de restul🙂

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 21/06/2011, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

