Noutati


1. Am primit admin pe ymlover.com😀 .

2. Am creat :

   AndroYmLover = Aplicatia pentru telefonul tau cu Android care iti aduce ultimele noutati de pe ymlover.com !

O poti descarca de AICI sau cu ajutorul imaginii de mai jos.

3. Am creat si:

Ce este AndroRâs ? O aplicatie pentru Android care ofera ultimele articole de pe Blogu’ de Râs. Aplicatia poate fi      descarcata de AICI sau AICI ori folosind imaginea de mai jos.

Atentie: Daca descarcati de pe primul link( cel de la Mediafire), la Opera cand dati save, sa adaugati la nume .apk si sa selectati all files.

4. Am primit admin pe serverul de cs PUBLIC.CS-GOTHIC.RO ( Addons Normal )

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 15/07/2011, in Anunt, blog, Ganduri, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Bravo … mă bucur să aud asta. Cred că e foarte bine că ești admin pe Y!M Lover. Sunt sigur că o să continui să aduci conținut bun iar de acum o să poți să pui în aplicare și alte idei pentru dezvoltarea comunității Y!M Lover.

Lasa un comentariu

