Cumparaturile pe Steam


Asa cum o fitzi pitzi mitzi face shopping in mall in prostie, asa tind sa cred ca fac si eu pe Steam si nu numai.

Am primit un cont de Steam cu licenta Counter Strike 1.6 , Condition Zero + Condition Zero Deleted Scenes de la o foarte buna veche prietena (mda, asta e a una dintre multe foarte bune  foste prietene, va trebui sa scriu si despre chestia cu foarte bune foste prietene intr-un alt articol) pe nume Adela in vara anului 2011. Desi pe atunci, nu acceptam si nu imi imaginam ca voi da sau ca merita 10 euro o licenta de joc, uite acum sunt ferm convins ca unele jocuri merita si 50 euro. Prin urmare primul meu cadou, cam dupa o luna, ( majoritatea shoppingului pe Steam cam in asta consta la mine ) a fost o licenta de cs 1.6 + condition zero luat pentru Adela, dar de pe http://shop.computergames.ro/  prin sms ceea ce e mai scump ca se mai pune si TVAul. Nu stiam pe atunci cum se cumpara prin Steam.

Iar iarna anului 2011, m-a prins in stafful comunitatii Cs-Gothic.ro in pozitia de Moderator Global, unde am premiat cei mai activi membrii ai staffului, 3 la numar cu cate o licenta de cs 1.6, de data asta luata de pe Steam si la oferta de iarna de doar 2 euro si un pic. Mai tarziu, am luat 2 copy de Nation Red, la doi prieteni. Dupa o perioada mi-am luat Half Life si am mai donat unul la cel mai bun prieten.

Vara asta, a aparut SummerSale, reducerile de vara au fost remarcabile, facandu-se chiar si colectii sau pachete de jocuri, asezate pe tip sau producator, care separat costau cate 50 euro bucata, acum le puteai lua la 120 euro ( 6-7 jocuri ).  Si asa a inceput perioada mare de cheltuiala. Mi-am luat Borderlands+DLCurile, desi il terminasem odata. Mi-am luat World of Goo si Plants vs Zombies, desi le-am si pe telefon ( nu platite, ci piratate) si le-am jucat mult. Mi-am luat All Zombies must die + AZMD: Scoreapocalypse + Burn Zombie! Burn (care e o prostie ) … Inafara de Burn Zombie! Burn, toate jocurile imi plac, deci nu regret.

Si uite asa contul meu de steam valoreaza mai mult de 100euro, initial vroiam sa iau atatea jocuri ca sa depasesc aceasta limita si sa pot participa la steamgifts.com, un site care iti ofera sansa sa castigi gratis jocuri. Dar in timp, mi-am dat seama, ca NU se compara un joc full stabil platit cu unul piratat. Pe langa ca nu ai buguri si crashuri si erori, ai si un sentiment mai… special mai nu stiu… De cateva luni, nu imi face placere sa joc jocuri piratate nici macar pe telefon, ori iau jocurile demo ori nu le iau deloc. Inca nu am ajuns la stagiul sa dau bani pe jocurile pentru telefon, pentru ca le termin prea repede si nu isi merita banii, dar am cumparat 2 softuri pentru telefon : AVG antivirus si MyBackupPro, ambele din motive de utilitate si ca nu se compara cu versiunile piratate…

Nu am terminat aici cu cumparaturile. Acum 2-3 saptamani, am achizitionat inca 3 licente de cs 1.6 la pretul de 2.75 euro, reducere de vara, pentru membrii din stafful team-strike.ro , apoi ca si premiul la cupa YUGIOH , am mai luat un cs 1.6 tot la 3 euro si jocul Skydrift. Acum 2 zile mi-am luat Minecraftul original… 20 de euro.

Tocmai am primit saptamana trecuta, cadou de la colegul meu de camera un pachet de jocuri cumparat cu 1 euro pe steam : FieldRunners, Uplink, BIT.TRIP BEAT si SpaceChem. Pana acum, contul meu steam valoreaza in jur de 150$ :O .

Hopa, pe langa ca am cheltuit bani pe jocuri, am inceput sa ies si din aria mea … Minecraftul nu se cumpara de pe Steam… Si uite asa pana la iarna, nu-mi mai iau nimic, cand deja mi-am facut wishlistul…😀


About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 20/08/2012, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 comentariu.

Lasa un comentariu

