Foste foarte bune prietene


In mai multe articole si pagini am pomenit de diverse foste foarte bune prietene.

Ideea e ca am si fost foarte buni prieteni… dar cu fetele ma inteleg in general mai bine si sunt mai bine de retinut perioada  din viata mea parcursa cu ele.

Totusi, sa o luam la general. De ce foste/fosti foarte bune/buni prietene/prieteni?

In ultimii 5 ani, pot spune ca viata mea a avut o schimbare continuu cu care ma mir si acum ca m-am obisnuit eu fiind un tip sedentar caruia ii este comod sa faca aceleasi lucruri , sa fie in acelasi loc si modificarea acestor lucruri nu-mi sunt pe plac deloc.

In aceasta perioada si inaintea ei am avut prieteni cu care pastram legatura zilnic, dar lucrurile schimbandu-se, de exemplu: venirea mea in Timisoara, a adus o noua latura unora dintre ei, de exemplu: neajutarea mea din partea unei amice din Timisoara, iar in timp mi-am dovedit ca nu am nevoie de prieteni pe post de portelan, care sa nu ma ajute cu absolut nimic atunci cand le cer ajutorul, dar pe care eu sa ii ajut cand ei au nevoie… Aici  vorbesc de Adina. Acesta ar fi un motiv pentru  titlul articolului.

Un altul ar fi ca foarte multi dintre acesti prieteni o iau pe cai gresite… nu doar eu ma schimb, ci si ei… unii dau bacul, altii isi fac alti prieteni.. si uite asa ma dezamagesc… intrand in diverse ipostaze… aici vorbesc de Adela.

Sau cu altii pur si simplu nu mai tin legatura… pentru ca sunt prea ocupat atat eu cat si ei… cum ar fi Mary…

Alti s-au dovedit ipocriti si falsi.. cum ar fi Janos …

Asta e ideea generala…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 26/08/2012, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

