Cum am luat teapa cand mi-am cautat un job


Pana sa dau de jobul de la Flextronics sau Datagroup, prin mai-iunie am tot „fugit” dupa un job sau altul. Am inceput mai intai sa depun zeci de cvuri pe ejobs, myjobs sau bestjobs la tot ce tinea de Timisoara si IT in limita cunostintelor mele reale, asa ca am ales joburi de la Operator Calculator la Front-end Developer.

La un moment dat, am fost beepuit de un numar de Orange. Am sunat a doua zi si am fost uimit sa aflu ca un angajator imi dadea beep in loc sa ma sune… Am fost chemat la un interviu pe Calea Aradului pe postul de Front-end Developer. Cand am ajuns in fata „sediului”, am ramas uimit sa vad o casa batraneasca cu 3 camere, iar intr-o camera era sediul firmei respective. Este vorba despre firma Vissio, care „face” siteuri. Am trecut de interviu, in urmatoarele 2 zile mi-au dat mai multe teste: sa fac un meniu dropdown, sa fac un template folosind css, html si js/jquery. Meniul mi-a luat mai mult timp sa il fac, dar nu am folosit internetul deloc. Mi-au dat un proiect. Trebuia sa fac templateul unui site de contabilitate. Unul dintre tipi era designer si mi-a dat tema in corel draw… Le-am tot trimis intrebari despre cum ar trebui sa fie templateul.. mi-au raspuns la mail intr-o saptamana… iar dupa inca una, sunt sunat sa imi spuna ca au gasit pe altcineva, nu mai e nevoie de mine.

Bine ca am mers 2 saptamani cu laptopul in spate de la 6 jumatate dimineata cate o ora si jumatate doar dus la ei la firma. Bine ca am pierdut 8 ore acolo zilnic aiurea si fara sa fiu platit.

Prima oara cand am auzit de interviu, am fost entuziasmat… Dar dupa 2 zile.. am vazut cum se fac siteurile la ei… Al doilea tip, care cica era programatorul, nu facea absolut nimic decat sa instaleze joomla, sa faca seo si sa puna imaginile designerului. Nu facea siteul de la 0 asa cum se lauda ei pe site… In 8 ore, abia daca scria 100 caractere… si stiu asta pentru ca eram langa el.

Vissio reuneşte oameni cu mai mult de 10 ani experienţă în domeniu pentru care design-ul, web development-ul, marketing-ul sunt un mod de viaţă, a doua natură.

Veţi fi uimiţi de ce putem face!

Nu am fost uimit deloc, ci chiar dezamagit ca am pierdut o luna cu asa zisi angajatori, cu asa zisi profesionisti.

Acum cand sunt angajat la Datagroup, ma trezesc ca primesc  mailuri de la bestjobs, myjobs, ejobs in care sunt instintat ca firma x imi citeste cvul… E clar, dupa 3 luni, ai reusit si tu sa imi citesti cvul…

Tot in perioada asta am fost contactat de o firma de inchirieri auto in legatura cu un tutorial video despre Skydrive. Acestia doreau sa ii ajut cu Skydrive care nu mai salva corect fisierele de pe calculatoarele lor, niste laptopuri Asus foarte mari. Am stat 3 ore la firma si apoi mi-au dat flit fara sa plateasca macar timpul pierdut… si asa am mai pierdut 3 ore + 2 drumul + 30 minute pana mi-am dat seama ca google maps m-a indruma spre vechiul lor sediu + 3 minute de vorbit la telefon… toate acestea = zero lei.

O etapa din aceasta am mai avut acum 2 ani, cand mi-am depus CVul la Loolish, un internet cafe de langa mine… si nu am primit nici un raspuns nici in ziua de azi de la ei. Am fost dupa 2-3 zile de la punerea cvului la ei si am vorbit cu adminul care era angajat acolo. Acesta mi-a spus ca el a fost chemat la interviu dupa 2 ani dupa ce a pus CVul… E clar. Si eu vroiam sa ma implic si in refacerea siteului lor…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 05/09/2012, in Ganduri, Idei, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. teapa de pe ejobs

    in urma cu cateva zile, o anume firma la care am aplicat un cv cu ceva timp in urma, ma sunat sa ma prezint la interviu. Toate bune si frumoase, pana a venit vorba de bani, trebuia sa depun o suma de bani intr-un cont (persoana fizica) pentru franciza casco pentru masina si telefon.
    Au venit cu contracte de munca si stampila , totul ok, Greseala este ca banii nu se depun nicioada pe persoana fizica ci pe firma respectiva, in fine, acesti oameni au gasit pe google image o firma cu certificatul de inregistrare, au luat acea copie si s-au dus la o firma de facut stampile. Automat firma de stampile si-a facut treaba, Domnul acela intitulat Adrian Popescu, seful firmei respective, a sunat cativa indivizi care au aplicat pe ejobs la firma respectiva, sa puna banii in contul respectiv pt ca se afla la reprezentanta ford si tre sa plateasca casco pentru 4 masini ford b-max, masini achizitionate cash. Firma ford nu le-a acordat nimic pt ca firma respectiva a fost inchisa in anul 2006, doi dintre acei „angajati” au depus bani in acel cont, din acel moment domnul Adrian Popescu nu a mai putut fii contacta telefonic, ambele numere fiind inchise.
    Deci, atentie la ce firma aplicati si ce anume va cere la asa zisul „interviu”,
    A si firma respectiva se numeste SECURVERA SRl, dar firma a fost inchisa din anul 2006.
    O zii buna va doresc😛

    • Bună, îmi poți spune ,te rog, numărul de telefon de pe care ai fost sunat? pentru că recent am fost contactat și eu de un așa zis domn Adrian Popescu și sunt curios dacă e vorba despre aceiași persoană.

  2. Nu de mult am aplicat pentru un job part-time pe site-ul ejobs. Am primit un email in care imi cereau mai multe date despre mine si sa-mi deschid un cont deoarece ei pentru romani si bulgari nu acceptau conturi de la ei din tara. Adresa angajatorului este ,,askMid Plc UK (www.askmid.cnc-cs.com or http://www.askmid.com)”, iar contul trebuia sa-l deschid la adresa: http://www.santanderbanking.co.uk unde trebuia sa depun suma de aproximativ 60 lire UK
    Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva ca nu cumva sa iau teapa asa cum se procedeaza de obicei pe net cu astfel de joburi, sa ma poata informa daca sunt s-au nu de incredere. Cine stie poate sa-mi trimita un mail la adresa gabriellita.1969@yahoo.ro. Va multumesc!

    • Nu continuati cu acest job. Chiar daca este teapa sau nu, nu aveti de ce sa dati 60 de lire, joburile la care vi se cer bani, nu sunt joburi, sunt ori tepe ori vrajeli. La un job real trebuie sa folosesti ori forta fizica ori forta creierului + timp. Restul sunt prostii.

  3. cum ma sa iti ceara banii in avans ( ca la curve ) si tu inca te gandesti daca o fi tepari sau NU ??/
    da-le ma frate chiar mai mult ca SIGUR sunt cei mai corecti :))

  4. salut,dspre firma click for jobs din Timisoara, are careva ceva de spus despre aceasta firma?

Lasa un comentariu

