Am stricat siteul celor de la Orange


Am obiceiul platesc online tot ce pot. Asa imi platesc si factura la Orange.

Acum 2 saptamani, am avut de platit 159 ron. Ma loghez pe site, fac plata prin card Visa, primesc 2 mailuri de confirmare ca am platit, odata de la Orange si odata de la cei care se ocupa cu plata online. Se redirectioneaza pagina cu factura online, imi apare mesaj ca este necesar in jur de 5 zile pentru confirmarea platii.

Am asteptat 3 zile pentru confirmare, nimic. Nici sms cu plata confirmata, nici factura la 0. Dar aveam cele 2 mailuri care confirmau plata. Am avut nevoie de bani, am scos banii si din 159 ron, am mai ramas in cont cu 139. Logic, plata nu mai poate fi facuta daca nu am banii necesari pentru ea.

In 2 zile am facut rost de banii si am zis sa mai incerc odata, de data asta am primit doar un mail de confirmare, iar a doua zi si smsul de confirmare. Tot in a doua zi, banii erau luati de pe cont. Happy ending… sau nu.

A treia zi, ma uit pe site dupa telefoane, ma loghez, intru la zona facturilor si… pac. Am de platit -159,24 RON.

Am sunat la 415( Cronos ) si imi arata ca am cost suplimentar 18.19 euro, fix cat am avut inainte sa platesc factura. Raman😐 . Daca e sa o luam logic factura e 0 lei, iar eu nu trebui sa platesc nimic, pentru ca valoarea de -159 ron ar trebui sa fie egala cu valoarea costului suplimentar.

Problema este ca daca eu mai fac cost suplimentar si mai creste si euro, cei 159 ron nu vor egala 18.19 euro si va trebui sa platesc in plus.
Interesant bug, dar pacat ca e pe buzunarul meu…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 07/09/2012, in Ganduri, Idei, Viata mea and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

