Festivalul berii in Timisoara: Cargo


Duminica trecuta, pe 2 septembrie, am fost la ultima zi a Festivalului berii in Timisoara… am fost pentru Cargo… insa mai bine nu mergeam.

Pe langa ca vocalisul… are o voce de femeie tinand cont ca trupa e de rock si ca nu se auzea nimic mai in spate, dar negativul se auzea clar… Mai punea sa cante si publicul in locul lui… De asta am venit ma la festivalul berii ???

Nu era atat de aglomerat pe cat credeam… Berea si mici nu se cumparau cum te asteptai… Dupa o ora de lalaiala la Cargo, am plecat cu  2 colegi ( de facultate, dar unul este si de lucru, Alexandra) pe o banca de langa parcul de la Stadion.

Cica ar fi venit si Phoenix dupa Cargo… dar mai are rost ?

Stiam deja cum va fi Cargo de la colegul meu care este fan Kempes, fostul vocalist de la Cargo, dar nu credeam ca noul vocalist este asa de praf…
Astept Ex Resident la Timisoara cu Kempes… sa vad DIFERENTA!

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 16/09/2012, in Ganduri, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

