Fata de sub pod


Asa cum am scris in articolul : Constante umane… intalnesc zilnic, aproape de cand m-am angajat la Datagroup Int , o domnisoara naturala cu parul pana la fund si cu ochii negrii care-mi zambeste cand ma vede…

In acest articol am sa povestesc despre ea si mereu il voi pune primul in lista articolelor cand apar lucruri noi.

Mereu este imbracata decent, mereu este nemachiata, mereu are ochisori negrii si mereu parul se intinde pana la fund. Ador fetele naturale, decente care arata bine si sunt si inteligente sau macar istete/descurcarete.

Mereu ne intalnim pe aceeasi strada… Calea Alexandru Ioan Cuza si la aceeasi ora…

In 26.09.2012… nu a aparut… poate a venit mai tarziu sau mai repede pe strada intalnirii… sau poate nu a venit deloc… am sperat a doua zi sa o vad… si am vazut-o… Daca pana acum era imbracata in pantaloni lungi si o geaca… acum avea tocuri inalte si un palton… lasandu-si picioarele goale… I-am vazut picioarele… si i-am simtit ochii…, dar eu ma uitam la picioarele ei…frumoase.
In 28.09.2012… am vazut-o imbracata intr-o bluzita, vesta, jeansi si papuci cu toc… superba

Vreau sa o cunosc, vreau sa ii stiu numele, vreau sa stiu totul despre ea… Sunt pasionat de ea… poate chiar indragostit…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 30/09/2012, in Ganduri, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

