Cartile electronice


Am revenit… in Direct.

Pana saptamana trecuta am avut internetul restrictionat la munca datorita depasirii de 100 mb pe zi timp de mai multe zile la rand…

Si acum am revenit🙂.
In aceastsa perioada de restrictie, am facut inventarul serverului si o lista cu toate prostiile pe care le-am gasit, de la filme, jocuri, imagini funny, muzica pana la imagini mai xxx, kituri cu crack si asa mai departe…

Dar cele care mi-au umplut cu adevarat timpul sunt cartile electronice…

Astfel ca in 30 zile am citit : Cele 2 volume al romanului Taisul sabiei de Joe Abercrombie, Planeta maimutelor de Pierre Boulle, cateva poezii din volumul Plumb de George Bacovia, Albert Einstein – 100 de personalitati.

Am incercat sa citesc in engleza Game of Thrones… dar nu-mi place si voi astepta sa se publice toate in romana.

De o saptamana m-am apucat sa citesc cartile Dune de Frank Herbert, am inceput cu Dune, prima carte… Tot ce imi imaginez incerc sa tin cont de film si jocurile Dune… iar povestea din prima carte este mult mai … interesanta, chiar uimitoare. De mult timp nu am mai citit o carte cu atatea pagini care sa ma captiveze si sa nu ma adoarma. Mai am cam 40% din carte, pacat ca in ultima vreme am de lucru mai mult decat deobicei, acum corectand xmluri si nu epuburi, iar cartile ale caror xmluri le corectez sunt din primul pachet de carti, pe cand epuburile erau din pachetele 3-4.
Recomand Dune cu toata imaginatia mea… ce se poate intampla in acest roman nu e doar de domeniul SF, e de domeniul… super SFului, ma mir si acum cata imaginatie a putut avea autorul…
Timp de aproximativ 2 saptamanii, puteti cumpara un pachet de carti in format electronic la un pret redus de pe

http://www.humblebundle.com/

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 13/10/2012, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

