Nu mai am timp de filme…


De cand am inceput facultatea, m-am uitat la filme enorm de mult…  Ma uitam de la seriale SF, aventuri, politiste, misterioase, crime, actiune, pana la filme artistice cu aceleasi teme sau animeuri si animatii…

La seriale online ma uit pe vplay.ro. Filmele artistice le descarc de pe filelist.ro, iar la animeuri ma uit pe anime.kage.ro.

Sunt la zi cu urmatoarele seriale: Fringe, The Mentalist, Continuum, Teen Wolf, Grey’s Anatomy, Criminal Minds, Person of Interest, A gifted Man,  Being Human,  Warehouse 13, Perception.

Sunt in urma cu White Collar, Dr Who , Crossing Jordan, Judging Amy,  The Amazing Race si vreau sa ma apuc de Leverage.

M-am lasat de : Stargate Universe ,The Big Bang Theory, The X-Files, Two And a Half Man, Monk, Smallville, Psyhic, Quantum Leap, Ghost Whisperer, Buffy the Vampire Slayer, MacGyver, Mutant X, Agatha Christie: Poirot, Star Trek: The Original Series, Beastmaster, Lois & Clark The New Adventures Of Superman, La Femme Nikita, Relic Hunter,  Everwood, Dr. Quinn, Medicine Woman, Sabrina, the Teenage Witch, The Practice, Viper, Conan(1997), Jack of All Trades, Sliders, Star Wars desenele.

Am terminat: MD House, Stargate Atlantis, Stargate SG-1, Heroes, Breakout Kings, Chuck, Mr. Bean, Angel, Xena: Warrior Princess, Hercules: The Legendary Journeys, John Doe, The Crow: Stairway to Heaven, The Benny Hill Show, Columbo, Assassin’s Creed Lineage, Knight Rider -1982, Rebelde, Jamie At Home, Midsomer Murders, Martial Law, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Lie to me.

La partea cu animeuri, ma mai uit doar la Naruto Shippuden cu care sunt la zi, dar am terminat:  Van Hellsing, Bleach, Db, DBZ, DB GT, Blood+, Rurouni Kenshin, Naruto, Afro Samurai, Full Metal Alchemist, Bleach, Code Geass: Lelouch of the Rebellion, Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2, Shaman King, Devil May Cry, Yu Yu Hakusho, Guyver, Gantz, Exorcistul albastru, Vampire Knight,  Blood+.

Am si cateva la care am renuntat cum ar fi: Chrome Shield Regio, YuGiOh., InuYasha ,Trigun , Sailor Moon, Digimon, Pokemon.

Ultimele filme artistice la care m-am uitat ar fi : Expandables 2  cu tot grupul de super actori extra mosi si expirati si 6 Bullets filmat in Romania cu Van Damme ca personaj principal.

Dar de cand am inceput lucrul la Datagroup, nu mai am timp de filme… sunt prea obosit cand ajung acasa… insa la servici mai citesc cate o carte electronica(link)…

About Mihai

Mare " afacerist " cu simt anteprenorial, dar fara prea multi bani in buzunar . In orice moment accept propuneri banoase si afaceri nemiloase.

Posted on 17/10/2012, in Ganduri, Idei, recomandare, Viata, Viata mea and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasa un comentariu

